וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן בנקס: "אני מקצוען, קשה לי כשאני מרגיש שלא מכבדים אותי"

8.5.2017 / 21:03

שחקן הפועל תל אביב סירב לעלות למחצית השניה ונשלח לאוטובוס: "מעולם לא היו לי תקריות כאלה, כולם יודעים את האמת". חגאי: "צריך לכבד את הענף". קינזי: "אני משחק טוב יותר כשאני בקצב"

הפועל תל אביב הפסידה הערב (שני) גם להפועל ירושלים - הפעם 93:80, ואם הצרות על הפרקט לא מספיקות, ישנן גם צרות מחוצה לו. אדריאן בנקס סירב לעלות למחצית השנייה ונשלח לאוטובוס הקבוצה. הגארד שקיבל לאחרונה אזרחות ישראלית אמר לערוץ הספורט: "אני מקצוען, הייתי מקצוען כל העונה ולפני שהגעתי לפה. אתם יכולים לבדוק את העבר שלי, מעולם לא היו לי תקריות כאלה. כולם יודעים את האמת על מה שקרה, אני אישאר מקצוען, אני מגיע ועושה את העבודה שלי מדי יום. כל מה שאכפת לי זה לשחק בצורה הנכונה, וכשזה לא קורה, קשה לי, כשאני מרגיש שלא מכבדים אותי".

מאמנו רועי חגאי אמר: "זה מקרה שאסור שיקרה וזה יטופל בהנהלה. הוא לא היה על הספסל כשרציתי להכניס אותו. אני לא מתעסק בזה. צריך לכבד את הענף שאנחנו מתפרנסים ממנו. נגד גלבוע הייתי מבויש, היום אני הרבה יותר גאה בשחקנים. התמודדנו עם ירושלים 30 דקות והובלנו במחצית הראשונה. אני לא כזה, אבל אני חייב להגיד שאין לנו את הכלים להתמודד מולם".

בצד המנצח, טרנס קינזי, שסיפק משחק גדול עם 33 נקודות ו-10 ריבאונדים, סיכם: "רציתי להיות קצת יותר אגרסיבי ואני מקווה שאעשה את זה בשארית העונה. אני משחק טוב יותר כשאני בקצב. אני לא יכול לשלוט באם אני קולע או לא, רק ביכולת ההגנתית שלי".

סימונה פיאניג'אני הוסיף: "אני אף פעם לא מרוצה לגמרי. התחלנו לא טוב בהגנה, בלי לחץ כמו שצריך לעשות במשחק ביתי. יש לנו שחקנים עייפים, אבל אנחנו חייבים להרים את הרמה בהגנה. קינזי הראה הערב מה קורה כשהוא בא אחרי מנוחה".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 80:93 את הפועל תל אביב

אדריאן בנקס שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שוב לא שקט. בנקס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully