וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק המרכזי: מספר הקסם שיכול לסדר למונאקו סנסציה בטורינו

9.5.2017 / 8:35

הצרפתים כבשו שלושה שערים ומעלה ב-27 משחקים העונה. האם הם מסוגלים לעשות היסטוריה ולמחוק פיגור 2:0 מול יובנטוס? הסיכוי למהפך (4.60), לתיקו (3.70) או ניצחון איטלקי (1.45): המספרים ויחסי ההימורים

דני אלבס שחקן יובנטוס. רויטרס
בכושר מצוין. דני אלבס/רויטרס

שעה ומקום: 21:45, יובנטוס סטאדיום, טורינו

ראש בראש במפגשים האחרונים:

03/05/17: מונאקו - יובנטוס 2:0 (חצי גמר ליגת האלופות)
22/04/15: מונאקו - יובנטוס 0:0 (רבע גמר ליגת האלופות)
14/04/15: יובנטוס - מונאקו 0:1 (רבע גמר ליגת האלופות)
20/04/98: יובנטוס - מונאקו 1:4 (חצי גמר ליגת האלופות)
13/04/98: מונאקו - יובנטוס 2:3 (חצי גמר ליגת האלופות)

שימו לב ל:

דני אלבס (יובנטוס) - בגיל 34, כששיאו מאחוריו, המגן הברזילאי ממציא את עצמו מחדש ונמצא בתקופה פנטסטית. הוא בישל פעמיים לגונסאלו היגואין במשחק הראשון בצרפת, הוא כבש שער חשוב ב-2:2 מול אטאלנטה בשבוע שעבר, וגם בצד ההגנתי, הצד בו פחות בלט בעבר, הוא מתיישר בהתאם לרמה של יתר חבריו בחולייה האחורית של הגברת הזקנה. מונאקו צריכה להמר על התקפה במשחק הזה, מה שישאיר הרבה שטחים ומרחב פעולה לדני אלבס. אל תתפלאו אם זה יסתיים בעוד בישול או שער.

רדאמל פלקאו (מונאקו) - מונאקו חייבת למצוא דרך לפרוץ את הגנת הברזל של יובנטוס, ואחרי שהפסידה 2:0 במשחק הראשון והשאירה את הביאנקונרי עם רגל וחצי בגמר, היא זקוקה להתעלות מיוחדת של החלוצים. כאן נכנס לתמונה פלקאו: "אל טיגרה" עומד על 27 שערי העונה בכל המסגרות, שבעה מהם בליגת האלופות. הוא המבוגר האחראי של לאונרדו ז'ארדים, והוא גם זה שסיפק רגעי קסם מול הגנות אימתניות בעבר. אם מונאקו רוצה לתת פייט, הוא חייב להיות במיטבו.

עכשיו ב-Winner, כל המשחקים החמים! בוא להרוויח!

עכשיו ב-Winner, כל המשחקים החמים! בוא להרוויח!

ניתוח מקומי: נתחיל עם השורה התחתונה: אין תקדים היסטורי לקבוצה בליגת האלופות שחזרה מהפסד 2:0 בבית בשלב נוקאאוט. בכל 14 הפעמים שזה קרה, הקבוצה שניצחה בחוץ גם השיגה מקום בשלב הבא. גם ההיסטוריה של קבוצות צרפתיות בטורינו לא מעודדת במיוחד: אף קבוצה צרפתית לא ניצחה את הגברת הזקנה מעולם במשחק חוץ. מאיפה בכל זאת אפשר לטפח תקוות לקאמבק היסטורי? יובה מראה לאחרונה בקיעים בחומה ההגנתית הבצורה שלה, ומגיעה למשחק אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה, שבכל אחד מהם היא גם ספגה. במחזור האחרון גם הוכח שהיא לא בלתי מנוצחת ביובנטוס סטאדיום, ואחרי 33 ניצחונות בית רצופים, היא מעדה עם 1:1 בדרבי מול טורינו. לעומתה, מונאקו מגיעה בכושר קצת יותר טוב, אחרי שהביסה 0:3 את נאנסי ושמרה על פער שלוש הנקודות בפסגת הליגה הצרפתית.

ההימור הפרוע: 3 הוא המספר הקסם של מונאקו העונה. ב-27 משחקים היא כבשה שלושה שערים ומעלה, ומיצבה את עצמה כאחת מקבוצות ההתקפה הקטלניות ביבשת. נכון, יובנטוס לא ספגה בששת משחקיה האחרונים בליגת האלופות, אבל לקבוצה מהנסיכות יש איכויות רבות בחלק הקדמי. אז רק לשם הספורט, ורק בגלל שבליגת האלופות של העונה הוכח ששום דבר לא בלתי אפשרי, הנה ההימור הפרוע שלנו: מונאקו מנצחת 0:2, ההכרעה עוברת לדו קרב פנדלים, בו הלחץ על יובנטוס גדול מדי וגורם לה להיכנע.

ההימור הבטוח: רצף הניצחונות הביתיים בליגה אמנם נקטע, אבל בכל הקשור למשחקים באירופה, היא עדיין נמצאת בעיצומה של תקופה מזהירה. היא לא הפסידה 22 משחקים ברציפות בטורינו, וגם אם תיקלע למשחק קצת פחות טוב, ספק אם זה יסתיים ביותר מתיקו שישאיר למונאקו הרבה מחמאות, אבל לא הרבה יותר מזה. כשהגברת הזקנה ממוקדת בהגנה, זה בדרך כלל מסתיים ללא הרבה שערים. הימור שלנו: יובנטוס תנצח 0:1.

בשורה התחתונה: למרות שיובנטוס יכולה להסתפק בתיקו או בהפסד מינימלי, יחסי ההימורים נותנים לה עדיפות לניצחון (יחס של 1 ל-1.45). תיקו מקבל יחס של 3.70, בעוד ניצחון של מונאקו 4.60. אם אתם רוצים להרוויח, שימו את הכסף על תיקו שבסופו של דבר יוציא את שתי הקבוצות מרוצות. בינינו, כל תוצאה טובה מזו תיחשב לבונוס עבור מונאקו.

יהונתן אליהו בשיתוף Winner

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully