וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "אליפות עוצמתית", מליקסון: "אני מאמין גדול בקבוצה"

8.5.2017 / 22:38

הפועל באר שבע חגגה אליפות אחרי ה-1:1 מול מכבי פתח תקוה. ראדי: "זה מרגש כמו האליפות הראשונה", שהר: "זו התחלה של מסורת", צדק: "אחד המועדונים הגדולים בארץ, אם לא הכי גדול"

עריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע חוגגת הערב (שני) את האליפות השנייה שלה ברציפות והרביעית בסך הכול. האדומים, שהבטיחו את התואר במחזור שעבר עם ניצחון 1:2 מול מכבי תל אביב בחוץ בזכות שער של ג'ון אוגו, נפרדו ב-1:1 ביתי מול מכבי פתח תקוה ולאחר המשחק החלה החגיגה.

עוד בנושא:
ברק בכר בוחר את 11 הרגעים ששינו את הפועל באר שבע
מיגל ויטור נבחר לשחקן העונה
מהראן ראדי בראיון: "אני תמיד רעב"
איזו אליפות של הפועל באר שבע גדולה יותר?

עוד לפני המשחק הייתה קבלת פנים מרגשת לשחקנים המקומיים. ראשון עלה אל המגרש המאמן ברק בכר, שהגיע יחד עם בנותיו והתקבל בתשואות על ידי אלפי האוהדים המקומיים. לאחר מכן עלו שחקני הקבוצה עם הילדים שלהם ונשותיהם כשברקע מוזיקה ואוהדי הקבוצה תלו שלט עם דיוקנותיהם של מאור מליקסון, שיר צדק, אליניב ברדה וברק בכר. גם הבעלים אלונה ברקת עלתה אל המגרש וזכתה לעידוד מהקהל, שייצר את צבעי האדום-לבן באמצעות חולצות מיוחדות שחולקו בכניסה. קפטן מכבי פתח תקוה חגי גולדנברג העניק פרחים לקפטן באר שבע, אליניב ברדה.

22:56: בן תורג'מן: "אני חושב שאנחנו יכולים להגיע לליגת האלופות בעונה הבאה. אני מאמין שנעשה את זה ונתקדם כמה שיותר".

ניב זריהן: "אליפות ראשונה מרגישה קצת מוזר, לא האמנתי בתחילת העונה שזה מה שיקרה. הגעתי למקום חם ומשפחה אמיתית. אני מקווה שיהיה לנו עתיד גדול כאן. זה חלום לכל שחקן לשחק בליגת האלופות ואני מקווה שנגיע כמה שיותר רחוק במפעל הזה".

22:53: בן ביטון: "אני לא חושב רחוק מדי, אני נהנה מהאליפות הזו. אני לא מסתיר את הרצון שלי להתקדם ולעבור לאירופה. אני עכשיו רוצה רק ליהנות מהאליפות. יש שמועות והכול, אבל עד שאין הצעה רשמית אי אפשר לבוא ולומר כך או כך, הייתה לי עונה ארוכה, שיחקתי בקרוב ל-60 משחקים, הגיע הזמן לחגוג. כרגע טוב לי פה ובוא נראה מה יהיה. אני חושב שאפשר לעלות לליגת האלופות בעונה הבאה, הוכחנו השנה שאנחנו יכולים להתחרות מול קבוצות עם שמות ותקציבים גדולים יותר משלנו. עם החיזוקים הנכונים אני בטוח שאפשר להגיע רחוק. נפצעתי היום וזה מבאס, אבל ברק אמר לי משהו נכון שזה עדיף בשלב הזה ולא מאוחר יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוהדי הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ערב אדום גדול/ברני ארדוב

22:48: גיא חיימוב: "אמרתי שבאתי לכאן כדי לזכות באליפות. לשמחתי נכנסתי ברגע הנכון והשאר היסטוריה. לא תכננו איך תהיה העונה. יש אווירה טובה, כל אחד מהשוערים עשה את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר. אנחנו לא מתעסקים במי צריך לשחק, כל אחד עושה את העבודה ועובד קשה כדי לקבל הזדמנות. זו העבודה שלנו".

22:46: מהראן ראדי: "הזכייה באליפות הזו מרגשת כמו בפעם הראשונה. אנחנו יותר בשלים העונה, גם כשחקנים וגם כספורטאים. בסוף אני חושב שהפכנו לבוגרים ומלאי ביטחון יותר העונה. הייתה לנו תקופה פחות טובה במהלך העונה, אבל הצלחנו לעבור אותה ולחזור לעצמנו".

22:43: בן שהר: "האמת שעכשיו התחלנו לעכל את האליפות השנייה ברציפות. בשנה שעברה היה דבר מדהים לזכות באליפות, אבל להתחיל סוג של מסורת זה עוד יותר מדהים. אני שמח שהבת שלי כבר ראתה שתי אליפויות. לא פשוט לזכות באליפות פעמיים ברציפות, יש קבוצות שנושפות בעורפנו, אבל אנחנו קבוצה טובה וקבוצה חזקה. יש פה סגל מצוין שנלחם על המקום שלו. הרעב הוא זה שמסמל את הפועל באר שבע יותר מכל דבר אחר. לכבוש את ה-2:3 מול אינטר בדקה ה-90 זה משהו שאני לא אשכח עוד הרבה שנים. גם השער נגד מכבי תל אביב".

22:37: ברק בכר: "זה עולם אחר לעומת האליפות של העונה שעברה, הכול רגוע יותר ומסודר יותר. לאליניב יש חשיבות מקצועית וכדי להחזיק את חדר ההלבשה אתה צריך מנהיגים. הוא אחד המנהיגים פה והתוצאות בהתאם. עבדנו קשה מאוד, רעננו איפה שצריך, ידענו שיהיה קשה מאוד העונה. אנחנו כבר חושבים איך נבנה קבוצה חזקה מאוד לקראת העונה הבאה".

22:34: מיכאל אוחנה: "זה כיף גדול לעזור לקבוצה המדהימה הזו. גם מה שאתם רואים כקבוצת כדורגל וגם אנשים מדהימים. זו הרגשה נפלאה. אני בין הבודדים שחוגגים כאן אליפות ראשונה, אני מקווה שבעזרת השם יהיו עוד הרבה תארים. גם כשהגעתי לכאן ולא כל כך ידעו מי אני, באתי כי אני אוהב את המשחק, אני מסתכל אך ורק על העבודה שלי".

22:31: אליניב ברדה אמר בסיום: "האליפות הקודמת הייתה היסטורית, אחרי 40 שנה שלא זכו פה בעיר. האליפות הזו היא עוצמתית ובניית מסורת. אנחנו כבר חושבים להמשיך לכוון גבוה גם בעונה הבאה. אנחנו ארבעה קפטנים בקבוצה והם מילאו את התפקיד בצורה מצוינת. היו הרבה רגעים גדולים השנה, גם גביע הטוטו, גם האליפות, גם ההצלחה באירופה. לשלב קמפיין באירופה עם הצלחה בליגה זה קשה מאוד. שאפו להנהלה, לצוות ולאוהדים".

22:28: מיגל ויטור: "זה כבוד גדול לזכות בתואר שחקן העונה, זה אומר שעשיתי עבודה טובה העונה. זה לא נורמלי שבלם זוכה בפרס כזה ואני אפילו שמח יותר בגלל זה. הדבר הכי חשוב הוא הקבוצה, שחקן אחד לא עושה את כל הקבוצה. אנחנו עושים דברים טובים כקבוצה. אני מנסה לעזור עם הניסיון והיכולות שלי. אני שמח שאנחנו עושים דברים יפים. הייתה עונה מדהימה ואני רוצה לעשות את זה שוב. עשינו באירופה דברים מרשימים מאוד, הייתה שנה מדהימה. היו לי הרבה רגעים מאושרים, היה הניצחון כאן מול אולימפיאקוס, לאחר מכן הניצחון מול אינטר בחוץ כשכבשתי שוב. המשחק הכי טוב היה נגד מכבי תל אביב בשבוע שעבר, הרגשנו מאושרים וזה היה הרגע הגדול של העונה".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם המשפחות שלהם. ברני ארדוב
חגיגה אדומה/ברני ארדוב

22:26: קשר הפועל באר שבע מאור מליקסון אמר אחרי המשחק: "לקחנו אליפות אחרי עונה קשה. נמשיך לעבוד קשה, יש לנו צוות שמטריף אותנו. ננוח קצת, נתחיל את העונה חזק ואולי נגיע לצ'מפיונס בטעות. אני מאמין גדול בקבוצה הזו".

בלם האלופה שיר צדק: "אני חושב שזה שספגנו מעט שערים זו עבודה של כל הקבוצה, אפשר לפרגן לכולם, כולם עשו עבודה גדולה. באר שבע זה מועדון מהגדולים בארץ, אם לא הכי גדול. השער נגד אולימפיאקוס היה סוג של סגירת מעגל בשבילי. אחרי שבעונה שעברה עפנו במשחק הראשון וקיבלתי אדום. הוכחתי לעצמי שאני ראוי למעמדים האלה ואני מחכה לעונה הבאה כדי להוכיח את עצמי מחדש".

22:17: אליניב ברדה, מאור בוזגלו, מאור מליקסון ושיר צדק הניפו את צלחת האליפות.

22:15: גם המאמן ברק בכר והבעלים אלונה ברקת הגיעו אל הבמה כדי לקבל את שלהם.

22:13: שחקני הפועל באר שבע מתחילים לעלות על הבמה כדי לקבל את צלחות האליפות.

22:09: בלם הפועל באר שבע מיגל ויטור מוכרז כשחקן העונה בליגת העל ומקבל סטנדינג אוביישן מחבריו לקבוצה ומהאוהדים. הוא קיבל גביע וברקע הושמע השיר "Simply the Best" של טינה טרנר.

22:05: מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה אמר אחרי המשחק: "לעומת מה שקרה בסיבוב הקודם, ידענו שזה משחק שבאר שבע תרצה לנצח. אני רוצה לברך אותה על האליפות, היא הרוויחה את זה בצדק והיא הקבוצה הכי טובה בארץ".

יש אליפות להפועל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully