וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקה העלתה: חלק משחקני הפועל חיפה רשמו עלייה באחוזי שומן

8.5.2017 / 15:45

במועדון ערכו לשחקנים בדיקה לפני האימון וביקשו מחלקם להימנע מעלייה נוספת בקיץ. גולן פונה לבי"ח לאחר שכדור פגע בראשו, הוא סובל מזעזוע מוח קל. החלו מגעים עם ממן על הארכת חוזה

שחקן הפועל חיפה עידן גולן. ברני ארדוב
רק בריאות. גולן/ברני ארדוב

שחקני הפועל חיפה ערכו היום (ראשון) לפני האימון בדיקות אחוזי שומן, לאחריהם חלקם קיבל הודעה כי עליו להימנע מעליה נוספת בקיץ. במועדון טוענים כי ממצאי הבדיקות של חלק קטן מהשחקנים עלו ולכן תינתן להם תכנית אימונים מפורטת לקראת הפגרה. לקראת סיום האימון ספג החלוץ עידן גולן מכה בראשו מכדור שבעט אופק פישלר. הוא פונה לבית החולים רמב"ם להמשך טיפול והוא סובל מזעזוע מוח קל.

במועדון ממשיכים במגעים עם שחקנים לגבי העונה הבאה. שלומי ארבייטמן לא מסכים לקיצוץ בחוזה שלו והמשא ומתן יימשך. פיט פלטהאוזן קיבל הודעה כי לא יקבל את השכר שהוא מבקש והמשא ומתן בין הצדדים תקוע בשלב זה. אם בימים הקרובים פלטהאוזן לא יחתום, הוא יקבל הודעה כי מחפשים שוער אחר. אופציית צחי גיגי נבדקה, אך לאחר שהתברר כי הוא חתום לארבע שנים במכבי פתח תקוה, הוחלט שלא לצרף שוערים בהשאלה.

במועדון החלו במגעים עם נציגי חנן ממן, שיקבל בימים הקרובים הצעה משודרגת לשלוש שנים. בהפועל חיפה מעריכים שהוא יישאר בסופו של דבר בקבוצה לאור השכר שהוא מרוויח בקבוצה וכן בעקבות המעמד שהוא רכש במהלך הקדנציה הנוכחית. גם לירן סרדל וחיים מגרלשווילי יקבלו הצעה לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully