וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: תספורות האליפות של באר שבע, מה קרה לחוסה מארי?

שחקני האלופה הפגינו יצירתיות, שחקן העבר עבר שינוי גופני קיצוני, אקס מכבי חיפה אדין צוצאליץ' נזכר בתקופה בישראל. וגם: תמונות עירום של לוחמות UFC דלפו לרשת, אתגר הבקבוקים של ברצלונה ולמה הכפיל של מסי כמעט נעצר?

צילום מסך

איזו קבוצת שחקנים ניצחה באתגר הבקבוקים של ברצלונה?

מצחיק במקדוניה

בגלל הדימיון: הכפיל של מסי כמעט נעצר

הסטודנט האיראני רזה פרסטש כל כך דומה לליאונל מסי, עד שיורוספורט לא מזמן השתמשה בטעות בתמונה שלו במקום בזו של הפרעוש באייטם שהעלתה בטוויטר. הדימיון הזה גם מסבך את פרסטש. לפני כמה ימים, הוא הסתובב ברחובות חמאדן, עיר במערב איראן, כאשר המונים החלו להתקרב לעברו ולבקש תמונה. ההמולה הפתיעה את המשטרה ושוטרים שמיהרו למקום לקחו את הכפיל האומלל לתחנת המשטרה ואף החרימו את רכבו. בסוף הוא שוחרר, אבל כנראה שזו לא הפעם האחרונה בה פרסטש מעורר מהומה שכזו. כמה הוא דומה? תראו בתמונות המצורפת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה קרה לחוסה מארי?

זוכרים את חוסה מארי? החלוץ הספרדי הבינלאומי, ששיחק בעבר באתלטיקו מדריד, סביליה ומילאן וגם רשם 4 הופעות בנבחרת ספרד, פרש לפני מספר שנים מכדורגל מקצועני, ומאז עבר שינוי פיזי לא קטן. ככה הוא נראה אז, וככה הוא נראה עכשיו, בגיל 38.

חוסה מארי, מילאן. האתר הרשמי של מילאן, אתר רשמי
מימיו במילאן. חוסה מארי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מילאן

"מכבי חיפה - מיני ריאל מדריד"

אקס מכבי חיפה, אדין צוצאליץ' ערך ראיון נרחב בבלגיה שם הוא משחק במכלן, כשבין היתר נשאל על התקופה בישראל. "שיחקתי שם במכבי חיפה. הליגה בישראל לא מי יודע מה, אבל הקבוצה שבה שיחקתי היא מיני ריאל מדריד".

אדין צוצאליץ' שחקן מכבי חיפה מול עדן בן בסט. קובי אליהו
מפרגן. צוצאליץ'/קובי אליהו

בת הזוג החדשה של דניאל דה רידר

הפתעה ציפתה לאלו שפתחו הבוקר את אחד האתרים הגדולים בהולנד, טלחרף. בידיעה הראשית באתר הופיע לא אחר מאשר אקס הפועל תל אביב דניאל דה רידר, אך בהקשר של רכילות ולא בהקשר של ספורט. בידיעה דיווחו על בת זוגו החדשה של השחקן - שחקנית הקולנוע ההולנדית, הלינה ריין בת ה-41, שבעבר שיחקה בזוס&זו, שהיה מועמד לאוסקר.

משפיל: הקרוסאובר הקטלני של ג'ורדן קלארקסון

כדורגלן עבר: כרטיס השחקן של נשיא צרפת עמנואל מקרון

תמונות עירום של ארבע לוחמות UFC דלפו לרשת

כוכבות ה-WWE לא לבד. בארצות הברית מדווחים שחשבונן הפרטי של ארבע לוחמות ב-UFC נפרץ, ותמונות עירום שלהן דלפו לרשת. מדובר בראקל פנינגטון, טסיה טורס, ג'סמין דיוק ואנג'לה מוגאנה

עוד שחקני פרמיירליג חשודים בהימורים?

ג'ואי בארטון לא לבד. לאחר שהפרשה שבה היה מעורב הקשר התפוצצה (חשוד באלפי הימורים, כולל הימורים על משחקים שבהם לקח חלק), באי הבריטי ממשיכים לעסוק בהרחבה בנושא ההימורים בפרמיירליג. על פי דיווח במירור הבריטי, לא מעט שחקנים מעורבים בכך, כשעל פי גורם המעורה בפרטים אחד משחקני הליגה האנגלית הימר בעבר כי יעבור לקבוצה אחרת, וגרף סכם נאה בעקבות זאת. שחקן נוסף, כך על פי הדיווח, לו היו מעל מיליון ליש"ט בחשבון ההימורים, הפסיד את הכול תוך שנה.

ג'ואי ברטון, קשר אנגלי. האתר הרשמי של ריינג'רס, אתר רשמי
לא לבד. ברטון/אתר רשמי, האתר הרשמי של ריינג'רס

שחקן קולומביאני מת בתאונת דרכים

אדוארד גוטיארס קסטילו, כדורגלן בן 21 מאתלטיקו הוילה הקולומביאנית, מת הלילה בתאונת דרכים. בזמן שנסע במכוניתו עם חברתו, הוא איבד שליטה, התנגש בעץ ופונה לבית חולים, שם נקבע מותו.

נוסא איגייבור תוקף

הקשר נוסא איגייבור, שעזב בינואר את מכבי תל אביב לטובת ריזספור הטורקית, הודיע על פרישה מנבחרת ניגריה. "זה נכון, אני לא מעוניין לייצג את הנבחרת יותר", אמר איגייבור. "כל עוד רוהר נשאר המאמן, אין לי עניין לשחק בנבחרת. הוא לא מכבד אותי. הוא התייחס אליי נורא. אני לא יכול לראות שחקנים פחות טובים ממני פותחים לפניי".

נוסא איגייבור מכבי תל אביב מאוכזב. ברני ארדוב
לא חוזר לנבחרת. איגייבור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully