וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסביבת ג'ורדי קרויף מתעקשים: הוא וליטו וידיגאל ממשיכים יחד

8.5.2017 / 6:58

למרות התחזיות, גורמים המקורבים למנהל המקצועי של מכבי תל אביב טוענים: קרויף רוצה את הפורטוגלי גם בעונה הבאה. ריקן מרוצה מהתפקוד החדש, ראיקוביץ' בבעיה וטירוף הגביע מתחיל

ליטו וידיגאל מאמן מכבי תל אביב. שלומי גבאי
אמור להמשיך. וידיגאל/שלומי גבאי

1. במכבי תל אביב טוענים: יציבות היא הדבר הכי חשוב הקיץ

גם אתמול (ראשון) בחיפה ג'ורדי קרויף ישב ביציע. די בשקט התאדה המנהל המקצועי של מכבי תל אביב מספסל הקבוצה ובסביבתו הכחישו אמש כי מדובר במתיחות בינו לבין ליטו וידיגאל. "במשחק מול בני סכנין בדוחא, ג'ורדי לא היה בארץ וליטו העביר את המשחק לבד על הקווים", נטען. "הקבוצה ניצחה וג'ורדי החליט שזו הזדמנות מספיק טובה לעלות ליציע כפי שקרה במשחק מול הפועל באר שבע וגם מול מכבי חיפה", נאמר. קרויף חזר לארץ מהפגישה עם מיטש גולדהאר ביום שישי לפנות בוקר והוא עדיין שומר את הקלפים צמוד לחזה. גורמים המקורבים אליו טוענים כי בניגוד למרבית התחזיות, קרויף אינו רוצה להחליף את וידיגאל לו יש חוזה לעונה הבאה ואותו הוא רוצה מאוד לממש. "מכבי תל אביב זקוקה בקיץ הזה ליציבות", אמרו מקורבים לקרויף. "הדבר הכי נחוץ לנו כעת זה באלאנס ויציבות. להחליף שוב מאמן יהיה מהלך שגוי. שוב להנחית מאמן שילמד מה קורה כאן? שוב להנחית צוות חדש? זו תהיה טעות וג'ורדי בטח מבין זאת".

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה את מכבי חיפה 0:2
יוסי בניון: "רק בישראל מי שבוגד בך קורא לך בוגד"
חשש לקרע במיניסקוס או ברצועות לדקל קינן

קיראטנסון/שלומי גבאי

2. שורה אובארוב מסיים חוזה אך אמור להמשיך

פרידה מווידיגאל תעלה הרבה כסף לגולדהאר מאחר שהוא גם יאלץ להיפרד מצוותו. מדובר בשלושה אנשי מקצוע שהביא איתו המאמן ולכולם חוזים נאים לעונה נוספת. ביניהם נמצא ויטור פריירה שהובא לישראל על תקן של מאמן שוערים, אבל בינתיים הפך לעוזר של שורה אובארוב. במכבי תל אביב מתעקשים שגם אם וידיגאל וצוותו יישארו, אין שום כוונה לפגוע באובארוב. "מערכת היחסים של שורה עם וידיגאל והצוות שלו מצויינת", מעידים במכבי תל אביב. "אין שום כוונה להזיז את שורה מתפקיד מאמן השוערים ועובדה שוויטור פריירה שהיה שוער בעברו בבנפיקה ועבד כמאמן שוערים בכמה מועדונים בעולם כולל ארבע שנים בקטאר, מוגדר במועדון כעוזרו של ליטו ולא כמאמן השוערים של מכבי תל אביב". אובארוב שנמצא במכבי תל אביב כבר 26 שנה מתכוון להמשיך בתפקידו גם בעונה הבאה ובכל מקום הוא אומר שהוא מאוד רגוע ובטוח במעמדו אפילו שאין לו חוזה לעונה הבאה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן מכבי תל אביב אבי ריקן. שלומי גבאי
קיבל תיאבון. ריקן/שלומי גבאי

3. אבי ריקן עולה להתקפה

אבי ריקן יצא המנצח הגדול מהמשחק בחיפה. וידיגאל הציב אותו כקשר קדמי מצד ימין וריקן גמל לו עם שער ובישול. קרוב לוודאי שגם במשחק הבא ימשיך ריקן באותה פוזיציה, שכן דור מיכה ירצה עונש בגין חמישה כרטיסים צהובים. ההופעה הטובה של ריקן הייתה גם מול מכבי חיפה שמסמנת אותו כבר הרבה שנים. בחיפה רוצים את ריקן כמגן שמאלי, אבל הוא מעדיף לשחק בעמדות הקדמיות בדיוק כפי שהציב אותו מאמן מכבי תל אביב. בכל מקרה לריקן יש חוזה לעונה הבאה בשכר מאוד מכובד, כך שקשה להאמין שהוא ירצה בכלל לעזוב. "אני נהנה לשחק בחלק ההתקפי", אמר ריקן. "שיחקתי בעמדה שאני מאוד נהנה לשחק בה. אני מתאמן טוב כל השבוע כי אצלנו לא יודעים מי ישחק בשבת וצריך להיות מוכן לכל משחק. יש לנו מטרה לזכות בגביע המדינה אבל בינתיים אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ויש לנו מחוייבות גדולה בכל משחק".

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. ברני ארדוב
יישאר מחוץ לסגל במשחק הקרוב? ראיקוביץ'/ברני ארדוב

4. ייני וגולסה סידרו לעצמם צהוב חמישי. ראיקוביץ' בבעיה

ריקן לא הצליח לסחוט מיגאל פריד כרטיס צהוב שהיה הופך להיות החמישי שלו העונה. הוא קיווה שמול בית"ר ירושלים במחזור הסיום הוא לא יוכל לשחק אבל בגמר הגביע מול בני יהודה הוא יוכל להיות בסגל. ריקן משך בחולצתו של אלירן עטר במכוון, אבל השופט העולה של איגוד השופטים קלט שהבדיחה היא קצת על חשבונו ואחרי שדקות בודדות קודם לכן שלף לשרן ייני ולאייל גולסה כרטיסים צהובים להם הם חיכו, הוא סימן משהו לריקן והבטיח לו שהוא שוב לא יפול בפח הצהובים. ייני וגולסה קיבלו את הצהוב החמישי ולא ישחקו מול בית"ר ירושלים בעוד שבועיים, אבל יהיו בהרכב מול בני יהודה בגמר הגביע. ריקן נשאר עם ארבעת הצהובים שלו וכך גם איתן טיבי שסוחב צהוב רביעי כבר המון זמן. שניהם יצטרכו להיזהר במחזור הבא מול מכבי פתח תקוה מצהוב חמישי שימנע מהם השתתפות בגמר הגביע. מי שקיבל את הצהוב הרביעי שלו הוא פרדראג ראיקוביץ', מהשחקנים החשובים ביותר של מכבי תל אביב העונה. שוער מכבי תל אביב יכול היה להימנע מהצהוב המיותר, אך הוא ספג אותו וקרוב לוודאי שווידיגאל לא יסכן אותו במחזור הבא ויעלה עם דניאל ליפשיץ כדי שראיקוביץ' לא יעשה טעות ויספוג צהוב חמישי וכל כך קריטי.

אוהדי מכבי תל אביב. שלומי גבאי
מחכים בקוצר רוח. אוהדי מכבי תל אביב/שלומי גבאי

5. טירוף הגביע מתחיל

מכירת הכרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב לקראת גמר גביע המדינה מול בני יהודה שייערך באיצטדיון טדי, תיפתח הערב בשעה 19.00. במשך שבוע תותר המכירה רק לאוהדי מכבי תל אביב המחזיקים במנוי למשחקי הקבוצה. לאחר שבוע תיפתח המכירה לטובת יתר האוהדים. מכבי תל אביב קיבלה את היציעים בצד המזרחי והצפוני ואם היא תמכור את כל הכרטיסים ליציעים האלה, היא תקבל ככל הנראה גם את היציע המערבי צפוני. בסך הכול מקווים הצהובים ליותר מ-15 אלף אוהדים שלהם במשחק. "הגביע זה הדבר הכי חשוב לנו", אומרים במכבי תל אביב. "זכייה בגביע מעבר לתואר תאפשר גם כניסה למשחקי מוקדמות הליגה האירופית בשלב יותר מאוחר, כך שלשחקנים תהיה פגרה יותר ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully