וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חשש לקרע במיניסקוס או ברצועות לדקל קינן

7.5.2017 / 22:15

הבלם נפגע בברכו במהלך השער של קיארטנסון וייבדק בשני. גיא לוזון: "לא נתייאש. זה נראה לא טוב, אבל נהפוך את זה במוח ובכוח". שני אוהדים נעצרו, אחד מהם זרק כוס על שופט

מכבי תל אביב המשיכה הערב (ראשון) בהכנותיה לקראת גמר גביע המדינה וניצחה שוב את מכבי חיפה במסגרת הפלייאוף העליון, הפעם 0:2 בחוץ. וידאר קיארטנסון הפיל את דקל קינן והגיע ל-19 שערי ליגה עם מבצע אישי נהדר בדקה הרביעית, כשאבי ריקן הוסיף את השני בדקה ה-40. הצהובים יסיימו בכל מקרה במקום השני, בעוד הירוקים כרגע במקום השישי, מה שעשוי להיות המיקום הכי גרוע שלהם מאז עונת 1988/89 (מקום תשיעי) וסופרים כבר 12 הפסדים רצופים על האפס ו-14 הפסדי ליגה העונה.

במהלך המשחק עצרה המשטרה אוהד בן 25, תושב חיפה, שזרק כוס מלאה במשקה לעבר שופט. אוהד נוסף, בן 33 מאילת, נעצר לאחר שתקף אוהד של הקבוצה היריבה. שני העצורים נלקחו לחקירה והמשטרה נמסר: "כל אוהד, מכל קבוצה שהיא, אשר ינקוט באלימות כלשהי במשחקי ספורט, ייעצר בו במקום והמשטרה תפעל למצות עמו את הדין".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה בקלות 0:2 את מכבי חיפה
יוסי בניון תקף את מכבי חיפה: "רק בישראל, מי שבוגד בך קורא לך בוגד"

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. שלומי גבאי
אין מה לבכות על מה שהיה. גיא לוזון/שלומי גבאי

במכבי חיפה, פרט להפסד, מודאגים מאוד מהפציעה של קינן, שכאמור נפגע בברכו במהלך השער של קיארטנסון והוחלף כבר בפתיחה. החשש הוא לקרע ברצועות או במיניסקוס. מהמועדון נמסר כי קינן ייבדק מחר ואז יתברר בדיוק ממה הוא סובל.

גיא לוזון, שהמאזן שלו מול מכבי תל אביב העונה עומד על 10:0 בשלושה משחקים (כולל החמישייה כמאמן הפועל תל אביב), אמר בסיום: "להתייאש? לא נתייאש. זה נראה לא טוב והתוצאות לא טובות, אבל אנחנו נהפוך את זה במוח ובכוח. יש פציעות הזויות כאלה ואחרות. פתחנו עם עוד פציעה. מכבי תל אביב לא הגיעה ליותר מצבים מאיתנו. הם פשוט כבשו ואנחנו פספסנו. אנחנו מאלתרים בלי סוף בתקופה האחרונה. לא נוריד את הראש, נמשיך ונעבוד קשה כדי להחזיר את מכבי חיפה לאן שהיא צריכה להיות.

"אין לנו מה לבכות על מה שהיה, תפקידנו הוא לשנות כדי שיהיה טוב יותר בעונה הבאה וזה מה שנעשה. אני לא חושב שראו היום חבר'ה שוויתרו או שהלכו לים. כל מי שהיה על המגרש נתן את כל כולו. חובתנו וניתן הכול כדי לתת את המקסימום ולעשות הכול לקראת העונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully