וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס שטילוב: "החלטתי לשנות את סגנון האימונים שלי"

7.5.2017 / 18:34

הוועד האולימפי ערך קבלת פנים לכבודו של המתעמל שזכה במדליית ארד באליפות אירופה ברומניה: "מרגש להיות כאן שוב". גם אגנס קלטי בת ה-96 זכתה לכבוד

בווידאו: קבלת הפנים לכבוד אלכס שטילוב

יגאל כרמי עם אלכס שטילוב. קובי אליהו
זכה למענק. שטילוב/קובי אליהו

באופן מסורתי, ערך הערב (ראשון) הוועד האולימפי בישראל קבלת פנים לכבודו של המתעמל אלכס שטילוב בעקבות זכייתו במדליית הארד באליפות אירופה ברומניה שנערכה בסוף החודש שעבר. באותו מעמד ערך הוועד האולימפי מחווה לכלת פרס ישראל, מתעמלת העבר במכשירים בת ה-96 אגנס קלטי.

קלטי קיבלה תשורה מיושב ראש הוועד האולימפי יגאל כרמי ומחברת הוועד האולימפי, יעל ארד. אלכס שטילוב ומאמנו אולג ירובינסקי קיבלו כמו תמיד את מענקי המדליה מהקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל, משרד התרבות והספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט. שטילוב קיבל מענק בגובה של 20 אלף שקלים ומאמנו קיבל מענק בגובה של מחצית מכך.

אולג ירובינסקי שדיבר בשפה הרוסית אמר: "אלכס עבר אליי באחרונה וזה היה ברוח טובה. אנחנו עובדים כמקצוענים ועושים הכל כדי להצליח".

אלכס שטילוב אמר: "זה מרגש להיות כאן שוב. הרבה אנשים שאלו אותי כשנטע איברים פרשה והיינו כאן מתי תהיה מסיבת הפרישה שלי, אבל אני רציתי לכנס מסיבת עיתונאים מסיבות אחרות ולשמחתי אני כאן. החלטתי לשנות את סגנון האימונים שלי. עשינו הכנה טובה מאוד לאליפות האחרונה. אני מודה לוועד האולימפי ולאולג כמובן שתמכו בי. בקרוב יש אליפות עולם ואעבוד קשה כדי להצליח גם שם".

קלטי, כלת פרס ישראל, זכתה בעשר מדליות אולימפיות בהתעמלות מכשירים.

אגנס קלטי ספורטאית עבר עם יעל ארד. קובי אליהו
קלטי וארד/קובי אליהו
יגאל כרמי עם אגנס קלטי יעל ארד אלכס שטילוב. קובי אליהו
קלטי עם שטילוב, כרמי וארד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully