וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הטניס הפראלימפית של ישראל בכיסאות גלגלים זכתה במדליית כסף

7.5.2017 / 18:16

הישג מרשים לנבחרת באליפות אשר נערכת בסרדיניה. גרשוני ניצח את יריבו הבריטי בגמר, בן אוריאל הפסיד וישראל הפסידה במשחק הזוגות המכריע. מנהל המשלחת: "אחרי 12 שנה ניצחנו את האמריקאים - גם זה משהו"

נועם גרשוני טניסאי ישראלי. Cameron Spencer, GettyImages
גרשוני בפעולה/GettyImages, Cameron Spencer

נבחרת הטניס הפראלימפית של ישראל בדרגת הנכות הגבוהה (קוואד), זכתה היום (ראשון) בהישג מרשים כשקטפה מדליית כסף במשחקי גביע העולם בטניס בכיסאות גלגלים שנערכו בסרדיניה שבאיטליה.

במשחק הגמר גברה בריטניה על ישראל 1:2. מדליסט הזהב מלונדון, נועם גרשוני, גבר על ג'יימס שו 1:6, 2:6 כשפטריק בן אוריאל נוצח על ידי אנדי לפט'ורן 6:3, 6:0. במשחק הזוגות המכריע גברו האנגלים אנתוני קוטריל ואנדי לפט'ורן על גרשוני ושרגא ויינברג 3:6 0:6.

בסיום התחרויות אמר הקפטן מרטין גילברט: "הייתה אליפות מצוינת. האווירה הייתה טובה, לא היו לחצים מיותרים, והטניסאים נתנו את המקסימום ופרגנו אחד לשני. שרגא נתן משחקים טובים בזוגות והיה אחראי למספר ניצחונות, וכמובן נועם, שלא הפסיד אף משחק ביחידים. מזג האוויר היה הפכפך, היו רוחות והיה גשם. את התקווה זכינו לשמוע לפני משחק הגמר". מנהל המשלחת קובי וינר סיכם: "הנבחרת שלנו ראויה לכל שבח. אחרי 12 שנה ניצחנו את האמריקאים - גם זה משהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully