וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: רומן יארקו לא התייצב לבדיקת סמים והושעה על ידי מועדונו

7.5.2017 / 17:12

בעלה של אולגה לנסקי הושעה עד להודעה חדשה, לאחר שראשי לידר ירושלים גילו כי לא הגיע לבדיקה. אלכס אברבוך: "לא נסבול התנהלות שכזו, הנוגדת את רוח הספורט ואסורה על פי כל תקנון"

אתלט העבר אלכס אברבוך. יוסי ציפקיס
התנהלות הנוגדת את רוח הספורט. אלכס אברבוך/יוסי ציפקיס

מועדון האתלטיקה לידר ירושלים החליט היום (ראשון) להשעות את הרץ רומן יארקו, בעלה של האצנית אולגה לנסקי, מפעילות עד להודעה חדשה. יארקו, שהצטרף אל המועדון בתחילת העונה, לא התייצב אתמול לבדיקת סמים במהלך המחזור השני של ליגת העל לאתלטיקה, ומשנודע על כך לקברניטי המועדון, הוחלט מידיית להשעותו מבלי לחכות להודעה כלשהי מאיגוד האתלטיקה או כל גוף אחר.

אלכס אברבוך, המנהל המקצועי של לידר ירושלים: "יהיו הסיבות של רומן יארקו אשר יהיו, לא נסבול בלידר ירושלים התנהלות שכזו, הנוגדת את רוח הספורט ואסורה על פי כל תקנון".

לידר ירושלים מדורגת כרגע שניה בטבלת ליגת העל לגברים, והיא החזיקה עד העונה בתואר הלאומי לנוער, הישג שבזכותו היא מייצגת את ישראל בגביע אירופה לאלופות נוער כבר שנתיים ברציפות.

במסגרת ליגת הבוגרים, הנערכת החודש, מחזק את לידר אלוף אירופה ופיינליסט אליפות העולם בריצת 400 משוכות, פטריק דובק מפולין, וכן אתלטים זרים נוספים המסייעים לאתלטי לידר ירושלים להתמודד על אליפות הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully