וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרטק מוסקבה זכתה באליפות רוסיה לראשונה מאז 2001

הקבוצה של קאררה הבטיחה זכייה עשירית בעקבות הפסדה של זניט 1:0 לטרק גרוזני. טורקיה: פנר השוותה ב-9 שחקנים מול בשיקטאש, עם שער עצמי אומלל בדקה ה-94. הולנד: פיינורד הובסה

שחקני ספרטק מוסקבה חוגגים. GettyImages
עונה מדהימה הגיעה לשיאה. שחקני ספרטק מוסקבה/GettyImages

ספרטק מוסקבה זכתה הערב (ראשון) באליפות רוסיה העשירית שלה, והראשונה מאז 2001, וזאת בעקבות הפסדה הביתי המפתיע של זניט סנט פטרסבורג 1:0 לטרק גרוזני. ספרטק, שנהנתה מעונה מרשימה תחת שרביטו של המאמן האיטלקי מאסימו קאררה, מובילה את הטבלה ב-10 נקודות על פני צסק"א ו-11 על פני זניט, כשלסיום העונה נותרו שלושה מחזורים בלבד. ספרטק עשתה את שלה בשבת עם 0:1 ביתי על היורדת טום טומסק מפנדל של קווינסי פרומס ההולנדי.

עוד בנושא:

אלוף לפני קונטה: מאסימו קאררה הצעיד את ספרטק מוסקבה לתואר סנסציוני

18 שנים לא לקחה פיינורד אליפות בהולנד וראתה איך אייאקס ואיינדהובן יריבותיה הגדולות חולקות ביניהן את רוב התארים. היום האדומים לבנים התארחו אצל אקסלסיור בידיעה שניצחון שלהם יבטיח זכייה,, אך המארחים הדהימו עם 0:3 מוחץ בזמן שאייאקס השנייה פירקה בביתה 0:4 את גו אהד איגלס וצימקו את הפער מפיינורד לנקודה בלבד כשנותר מחזור אחד לסיום העונה.

אחרי מחצית שקולה שהסתיימה ללא שערים, הסכר נפתח בדקה ה-56 כשנייג'ל האסלביינק כבש את השער הראשון למארחים. סטאנלי אלברס הכפיל כעבור שלוש דקות וריאן קולוויק חתם את ההשפלה בדקה ה-65. כעת, המתמטיקה היא פשוטה: פיינורד צריכה לנצח את הראקלס במחזור הסיום כדי לזכות בתואר. אייאקס תקווה למעידה שלה ולניצחון בחוץ על ווילם כדי לזכות בתואר ולהשלים שבוע חלומי כאשר באמצע השבוע יש לה את מפגש הגומלין מול ליון בחצי גמר הליגה האירופית אחרי ה-1:4 המוחץ בהולנד בסיבוב הראשון.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

צפו בשער העצמי האומלל של בשיקטאש

היתרון של בשיקטאש בפסגת הליגה הטורקית צומק תוך שבוע משבע נקודות לשתיים בלבד. אחרי ההפסד בשבוע שעבר לאיסטנבול בשאקשהיר במשחק העונה, הגיע הערב 1:1 דרמטי בדרבי הביתי מול פנרבחצ'ה, שהצליחה להשוות בתוספת הזמן למרות ששיחקה בתשעה שחקנים. ריקרדו קווארסמה בישל בדקה ה-45 לקמרוני ונסן אבובקר, ופנר איבדה את מרטין שקרטל (88) וסוזה (92) בגלל צהוב שני, אך בדקה הרביעית של תוספת הזמן בלבול בין מרסלו לשוער פבריסיו הוביל לשער עצמי אומלל של הבלם ולתיקו דרמטי. ארבעה מחזורים לסיום העונה, בשיקטאש מוליכה כעת בשתי נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully