וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: אמארה סטודמאייר שוב מתלונן על המאמן ועל חבריו

7.5.2017 / 17:07

הסנטר, שנעצר על 7 נקודות בשלושת משחקיו האחרונים, הביע תרעומת בפני השחקנים על כדורים שלא מגיעים אליו וביקש מפיאניג'אני עוד תרגילים עבורו. פיטרסון ייעדר מהמפגש מול הפועל תל אביב

one

בהפועל ירושלים מתכוננים לקראת המשחק הפיקנטי מול הפועל תל אביב מחר (שני, 19:00) בארנה, אבל בקבוצה לא שקט. לוואלה! ספורט נודע כי אמארה סטודמאייר שב והתלונן בפני חבריו לקבוצה על כך שלדבריו הוא לא מקבל מספיק כדורים מתחת לסל ולא מופעל מספיק. הוא הלין בפני כולם גם על כך שהמאמן סימונה פיאניג'אני לא מפעיל אותו בצורה נכונה, וביקש להוסיף תרגילים עבורו. כזכור, אין זו הפעם הראשונה שאמארה מתלונן על כך.

עוד בנושא

שני בליגת העל: האוול וירושלים מארחים את הפועל תל אביב
תסכול בהפועל ירושלים, פיטרסון: "צריכים להיות קשובים אחד לשני"
הפועל אילת ניצחה את הפועל ירושלים 80:86 אחרי הארכה

אמארה סטודמאייר הפועל ירושלים. ברני ארדוב
לא מרוצה. אמארה/ברני ארדוב

נראה כי הבעיה שפקדה את האדומים בתחילת העונה שבה בשבועות האחרונים. אולם אם בנובמבר היה אפשר לנמק את המצב בקשיי התאקלמות ובחיבור קבוצתי שצריך לעבוד אליו, נראה שעכשיו הבעיה בסיסית יותר. אפילו יותם הלפרין, מאלו שלמדו איך להפעיל את הסנטר האמריקאי לאורך העונה, ספג ביקורת מצידו על כך שהוא מעדיף למסור יותר לליאור אליהו.

סטודמאייר היה בשיאו בחודשים ינואר ופברואר והצליח להגיע למספרים של 18 נקודות ו-8 ריבאונדים בממוצע למשחק מאמצע הטופ 16 ביורוקאפ עד לשלב רבע הגמר. אלא שבארבעת משחקי הליגה האחרונים הוא נעצר על 7.7 נקודות ו-6.5 כדורים חוזרים בלבד, ובשלושת המשחקים האחרונים לא הצליח לקלוע יותר משלושה סלי שדה ונראה שוב מתוסכל.

במשחק מול הפועל תל אביב לפחות יוכל סטודמאייר ליהנות מסגל דליל בקו הקדמי. האדומים החליטו להותיר מחוץ לטופס את הפורוורד טראוויס פיטרסון והסנטר אייזק רוזפלט, בעוד טרנס קינזי ואבירם זליקוביץ' יחזרו לפעילות אחרי שנעדרו מההפסד בשבוע שעבר באילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully