וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: חוזהו של רועי בקל יוארך באופן אוטומטי

7.5.2017 / 13:26

הקשר השלים את מכסת ההופעות הרצויה כדי לקבל חידוש אוטומטי לחוזה, במועדון מרוצים: "הוא גורם חיובי מאוד בחדר ההלבשה". המשימה העיקרית לפגרה: להשאיר את אלחמיד

רועי בקל שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
השלים את המכסה. בקל/לירון מולדובן

חוזהו של רועי בקל יוארך במ.ס. אשדוד באופן אוטומטי. לוואלה! ספורט נודע כי הקשר היה חתום העונה על חוזה ובו סעיף המקנה לבקל חידוש אוטומטי אם הוא משותף ב-60 אחוז ממשחקי הקבוצה. על פי החישוב שעשו במועדון בקל שותף בקרוב ל-70 אחוז ממשחקי מ.ס. אשדוד בעונה החולפת, כך שחוזהו יחודש אוטומטית. זו תהיה העונה החמישית של השחקן והוא אישר היום כי הוא רוצה להישאר: "נקשרתי מאוד למ.ס. אשדוד ואני שמח להישאר", סיפר בקל. "יהיה לי קיץ שקט ואחרי שאקח פסק זמן לנקות את הראש מכל המאבקים שעברנו, אסע לחופש בארצות הברית". מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון מאוד מרוצה מהעובדה שבקל נשאר. גורם במועדון אמר היום: "רועי הוא גורם מאוד חיובי במועדון ובחדר ההלבשה וכל הצדדים שמחים מהשידוך הזה".

גם טום מונד, חן עזריאל, דן ביטון, בנצי מושל, דין דוד, ניר ברדע, קרלו ברושיץ' וטום בן זקן ימשיכו על פי חוזים שיש להם. גדי קינדה ואור אינברום מחזיקים בחוזים לעונה הבאה, אבל שניהם מאוד מבוקשים ועדיין לא ברור אם יישארו.

באשדוד פתחו בשיחות ראשוניות עם מיקי סירושטיין על הארכת חוזהו, אבל המשימה העיקרית היא השארתו של חאתם עבד אלחמיד לו יש חוזה לעונה הבאה בגנט הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully