וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון ניסנוב: "התנפלו על שחקנים שלנו, זה שונה מאירועי המושבה"

בעלי הפועל תל אביב תוקף את התנהלות המשטרה ולא מתכוון להעניש את תמוז ודגני: "קורא להתאחדות לפעול באופן דומה. עוד נחזור להיות אימפריה". הקבוצה דורשת לקבל את צילומי האבטחה

צילום: מאצ'י הוף עריכה: מתן חדד

הפועל תל אביב מנסה לעכל את אירועי אמש (שבת) ונראה כי לאחר בדיקה של חלק מהדברים, בקבוצה נוטים להאמין לגרסת השחקנים, שטוענים כי לא הם אשמים באירוע ורק נגררו לאלימות מצד המשטרה. הבעלים שרון ניסנוב אמר היום לוואלה! ספורט: "בושה וחרפה מה שקרה שם, לא יכול להיות שיורידו שחקן באזיקים, לא הגיוני שינקטו באלימות נגד שחקנים. אנחנו שוקלים את הצעדים שלנו ונראה כיצד המשטרה תחליט לנהוג ואז נחליט לגבי טוטו תמוז".

ניסנוב השווה בין האירועים אמש לאירועים האלימים בין מכבי פתח תקוה להפועל חיפה ב-2012, שזכו לכינוי "אירועי המושבה". במהלך האירועים נציגים ושחקנים משתי הקבוצות החליפו מהלומות ושחקן הפועל חיפה עלי חטיב ספג בעיטה ונגיחה לפניו שגרמו לפגיעה חמורה בלסתו. "זה שונה מאירועי המושבה בזמנו, פה השוטרים התנפלו על השחקנים שלנו", אמר ניסנוב. "אני לא רואה שום מצב שנחליט להעניש את השחקנים. לא יכול להיות שהם יקבלו מכות וגם יקבלו עונש. אני מצפה לאותו דבר מההתאחדות. הם צריכים להבין את הסיטואציה, לא הגיוני שנחווה אלימות מצד השוטרים וגם נקבל עונש על כך. אנחנו בודקים אפשרות לפעול נגד אותם שוטרים, אך זה יקרה רק כאשר כל תוצאות החקירה הסתיימו".

עוד בנושא:

מתקרבת ללאומית: הפועל תל אביב סיימה ב-0:0 עם אשקלון
מהומה בסיום: תמוז נעצר ושוחרר לאחר שהתקוטט עם שוטרים
איך הפועל תל אביב תינצל? תרחישי המחזור האחרון בפלייאוף התחתון
"שחקן שיורד באזיקים, זה מה שהיה חסר לנו": הפועל תל אביב המומה

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב עם אזיקים. צילום מסך
מקבל גיבוי מהבעלים. תמוז/צילום מסך

ניסנוב הוסיף אחרי האימון: "טוטו עשה טעות בעצם זה שהוא התערב, אבל השוטרים השתמשו ביותר מדי אלימות. את אוראל ורמי אני מבין, כי גם אני הייתי מנסה להתערב, ככה שאי אפשר לבוא אליהם בטענות. זה שהם ניסו אחר כך להפריד זה בסדר. טוטו לא התכוון למשהו רע, אבל מה שעשו לו זה שערוריה. היס"מניקים עשו טעות גדולה, אבל אנחנו מעדיפים שהכל יחזור לקדמותו, לא יודע אם נפנה לגורמים כלשהם כדי לפתור את זה".

על האפשרות שהעונה תסתיים בירידת ליגה: "אנחנו לא מרגישים כישלון, גם אם לא נישאר נרד ונעלה תוך שנה ליגה, נחזור להיות אימפריה".

בהפועל תל אביב טוענים כי המשטרה לא אפשרה להם לראות את תיעוד מצלמות האבטחה. גורם במועדון אמר: "תמוה שפתאום אי אפשר להחזיר אחורה את הסרטים". המועדון הגיש צו לקבלת כל סרטוני האבטחה מהאצטדיון. במקביל, תמוז קיבל אישור לא להגיע למתחם האימונים, כשבהפועל סיפרו כי הוא סובל מחבלה בצלעות. אוראל דגני גם כן לא הגיע לאימון, אולם הוא ממילא פצוע ולא הוא היה אמור להתאמן.

זמן קצר לפני האימון נערכה אסיפה. בקבוצה מנסים להתאושש ולהתעודד את השחקנים לקראת יום שבת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully