וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוד מוקדם לבוא ולטעון לאחריות שילוחית של הפועל תל אביב לאירועים"

7.5.2017 / 11:59

היועץ המשפטי של ההתאחדות לא ממהר להפיל את האחריות למהומה במושבה על האדומים: "ניתן קצת לאבק לשקוע, גם התקשורת על שלל המצלמות שלה לא ממש הצליחה להביא עדות חותכת לנסיבות"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

"עוד מוקדם מאוד לבוא ולטעון לאחריות שילוחית של הפועל תל אביב לכל האירוע החמור שהתרחש בסיום המשחק. ניתן קצת לאבק לשקוע ונראה בכלל לאן המשטרה לוקחת את כל הסיפור הזה", כך אמר הבוקר (ראשון) היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עורך הדין אפרים ברק, בעקבות הקטטה האלימה שהתרחשה אתמול בסיום המשחק בין הפועל תל אביב להפועל אשקלון, ושבה היו מעורבים שחקני הפועל תל אביב טוטו תמוז ואוראל דגני.

"לא שוחחתי בעניין הבוקר עם תובע ההתאחדות, עורך הדין ניר רשף, ואני לא יודע את עמדתו, אבל מבחינתי המונח הזה של אחריות שילוחית לא אמור לקפוץ באופן אוטומטי. צריך לבחון היטב מה אירע שם ואני רואה שלא רק ששופט המשחק לירן ליאני לא יכול היה לראות מה בדיוק התרחש, אלא גם התקשורת על שלל המצלמות שלה לא ממש הצליחה להביא עדות חותכת לנסיבות האירוע".

עוד בנושא

הפועל תל אביב: המשטרה צפויה לחקור באזהרה את תמוז ודגני
טוטו תמוז לא הגיע לאימון הפועל תל אביב: "הוא מסרב להתבגר"
יובל נעים: "בהפועל תל אביב רגילים לדבר הרבה, שימשיכו עם זה"
הספין המושלם: התקרית בסיום עשתה שירות טוב להפועל תל אביב

עורך דין אפרים ברק. קובי אליהו
"צריך לבחור היטב מה היה". אפרים ברק/קובי אליהו

עורך הדין ברק אישר את הפרסומים לפיהם הוא יסיים בקרוב את כהונתו כיועץ המשפטי של ההתאחדות ולא יעמיד את עצמו לקדנציה נוספת. "אני מסיים בסוף חודש יוני תקופה בת שלוש שנים בה הייתי היועץ המשפטי של ההתאחדות ואני רוצה להתמקד במשפט ספורט בינלאומי כפי שאני עושה בשנים האחרונות במסגרות שונות ולא רק בתפקידי בבית הדין של פיפ"א. אני מרצה ואני מלמד בכל מיני מקומות בעולם ומה לעשות שיש רק 24 שעות ביממה. זו היתה תקופה מרתקת ומאתגרת בה עשינו המון דברים ויש לי רק מלים חמות לומר לעובדי ההתאחדות לכדורגל אותם הכרתי מקרוב וראיתי עד כמה הם איכותיים. בשלוש שנים הייתי שותף למאות שינויים בתקנון ההתאחדות לכדורגל שחלקן כמובן לא אני יזמתי אבל היה צריך שיהיה מישהו שינהל את הדברים מבחינה משפטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully