וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סקאריונה לא בתוכניות לעונה הבאה, יפוצה כדי שיעזוב?

7.5.2017 / 11:28

למרות חוזהו הגבוה של הארגנטינאי שלא עמד בציפיות, הצהובים מעוניינים להתיר עימו את הקשר, אך בשלב זה נראה כי הוא לא ממהר לעזוב. סקאריונה ויגור פיליפנקה לא בסגל מול מכבי חיפה

שחקני מכבי תל אביב אוסקר סקאריונה ויגור פיליפנקה לא זומנו לסגל השחקנים שיתכנס הבוקר (ראשון) בקרית שלום לקראת המשחק מול מכבי חיפה (20:15, ספורט1). בעוד שהבלם הבלארוסי שנחשב לישראלי, הוכיח את עצמו בזמן שאיתן טיבי היה פצוע, החלוץ הארגנטינאי לא בתכניות של מכבי תל אביב לעונה הבאה אף שיש לו חוזה גבוה מאוד במועדון בגובה של 900 אלף יורו נטו. במכבי תל אביב מעוניינים להתיר את הקשר עם סקאריונה, אבל השחקן לא כל כך ממהר לעזוב ועל פי גורמים המעורים בפרטים ירצה פיצוי כספי ממכבי תל אביב.

בערב הגאלה שערכה מכבי תל אביב ביום חמישי האחרון נשאל סקאריונה על ידי אחד הנוכחים באשר לעתידו ואמר בנונשלנטיות: "יש לי חוזה לעונה נוספת במכבי תל אביב ואין לי כרגע שום תכנית אחרת". סקאריונה הובא למכבי תל אביב על ידי ג'ורדי קרויף ובעידודו של שוטה ארבלדזה. שהכיר אותו היטב מעברם המשותף בטורקיה. הוא היה אמור להיות זה שייכנס לנעליו הגדולות של ערן זהבי ובתחילת הדרך עשה סימנים די טובים, אבל בהמשך הוא נפצע ובעיקר לא מצא פוזיציה קבועה בהרכב הצהובים, עד שהיה נדמה כי המאמנים פשוט לא יודעים היכן להציב אותו.

השיא השלילי מבחינתו היה במשחק הראשון מול הפועל באר שבע בפלייאוף, אז הציב אותו ליטו וידיגאל במרכז השדה ובהפסקה החליף אותו אחרי שאיבד הרבה כדורים והיה מאוד מפוזר. כמה ימים לאחר מכן, בחצי גמר גביע המדינה, השאיר וידיגאל את סקאריונה בתל אביב ולא לקח אותו למשחק באצטדיון בחיפה בדיוק כפי שהוא עושה הבוקר. במכבי תל אביב מקווים כי סקאריונה מבין את מעמדו וירצה בעצמו לסיים את דרכו במועדון.

יגור פיליפנקה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נותר בחוץ הפעם. פיליפנקה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully