וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו שחם: "יהיה שבוע יותר רגוע, כבר הורידו אותנו ויש לנו רק מה להרוויח"

7.5.2017 / 11:23

בעלי כפ"ס נשמע אופטימי לקראת מחזור ההכרעה ביום שבת, שעשוי להסתיים עם הינצלות מדהימה של הירוקים מהשרון. הקבוצה תאפשר כניסה חופשית מול הפועל חיפה. גורם במועדון: "יש משפט שאומר שניים רבים והשלישי מנצח"

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים עם אלי אלבז. ג'יני
שחקני כפר סבא חוגגים. בדרך להישארות בלתי צפויה?/ג'יני

הפועל כפר סבא תפתח את שערי איצטדיון לויטה בשבת ותאפשר כניסה חופשית למשחק מול הפועל חיפה שעשוי להיות משחק הישארות כמעט בלתי אפשרי וזאת בעקבות התוצאות בשני המחזורים האחרונים. "אני זוכר שהיתה לנו ישיבת מנהלת אחרי ההפסד שלנו להפועל תל אביב ובעלי קבוצות עשו לי חשבון שיש לנו סיכוי להישאר אם יקרה כך וכך וכך. אני חשבתי שהם חולמים, אבל הנה הגענו למחזור האחרון ופתאום יש סיכוי להפועל כפר סבא להינצל", אמר הבוקר בעלי הקבוצה סתיו שחם.

"אני חושב שביחס להפועל תל אביב ולהפועל אשקלון לנו יהיה שבוע יותר רגוע כי אותנו כבר הורידו ויש לנו רק מה להרוויח. הדברים לא תלויים רק בנו, אבל אנחנו נמשיך להתעסק בשלנו וננסה לסיים את העונה עם ניצחון שלישי ברציפות שיהיה ללא ספק טעם מתוק מאוד לעונה הזו". שחם פירסם אמש בעמוד הפייסבוק שלו כרזה בה היה כתוב באנגלית: "במקום בו יש תקווה יש אמונה ובמקום בו יש אמונה, נסים מתרחשים".

גורם במועדון אמר היום: "יש משפט אצל הילדים שאומר שניים רבים והשלישי מנצח. הלוואי שזה יהיה בסופו של דבר המשפט שיסכם את העונה מבחינתנו. הפועל תל אביב צריכה לנצח את רעננה והפועל אשקלון את קרית שמונה ואולי שתיהן ימעדו ואנחנו ננצח את הפועל חיפה ונעשה את מה שהיה רק לפני שבועיים בלתי אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully