וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הולק שלח אגרוף לעוזר מאמן בליגה הסינית

הברזילאי התעמת עם יו מינג במחצית, מה עשה צעצוע למבוגרים בחדר ההלבשה של קבוצת הבייסבול, אלימות בגמר הגביע היווני, מהלכי מחניים וכדורסל מדהימים, בהפועל באר שבע חוגגים ורוקדים, בארגנטינה משווים בין מסי ל"למלאך המוות" ובנו של מייקל פלפס כבר בן שנה

"מרוקאי מסריח". מהדי בנעטיה וההערה הגזענית

תקרית מביכה באדיבותה של הטלוויזיה האיטלקית. אחד מערוצי הספורט במדינה ראיין את בלם יובנטוס מהדי בנעטיה לאחר ה-1:1 בדרבי מול טורינו, כשבמהלך הראיון אחד הטכנאים זרק לעברו של השחקן: "מה לעזאזל אתה אומר, מרוקאי מסריח?". הבלם, ששמע זאת, תהה על פשר הדברים לא לפני שנותק מהשידור.

דיווח בסין: הולק שלח אגרוף למאמן יריב במהלך משחק

בסין מדווחים שאחד הכוכבים הכי גדולים של הליגה הסינית, הולק, היה מעורב בקטטה, לאחר ששלח אגרוף לפניו של עוזר מאמן גיז'ו בהפסקת המשחק בין הקבוצה לקבוצתו שנגחאי SIPG. על פי הדיווח, במחצית המשחק, בו הביסה שנגחאי 0:3 (הולק כבש את אחד השערים), התעמת מילולית הברזילאי עם יו מינג, עוזר המאמן בקבוצה היריבה, ולפתע איבד את העשתונות ושלח אגרוף לפניו. "זה לא נכון", נמסר משנגחאי. "המקרה לא קרה מעולם".

הולק הגיע לליגה הסינית ביוני שעבר, לאחר שקבוצתו הונכחית שילמה 55 מיליון יורו לקבוצתו הקודמת זניט סנט פטרסבורג. עד עתה, ב-15 הופעות בליגה, הוא כבש תשעה שערים, כולל כמה שערים מרהיבים.

בארגנטינה השוו את ליאו מסי ל"מלאך המוות"

עיתונאי ארגנטינאי יצר סערה במהלך סוף השבוע, כאשר השווה את הפרעוש לאלפרדו אטסיס, שמרצה עונש של מאסר עולם על תפקידו במשטר הדיקטטורי בסוף שנות ה-70. העיתונאי השווה את ביטול עונש ההשעיה של מסי מהנבחרת לאפשרות שאטסיס ישוחרר מהכלא, ועיצבן מאוד את משפחת כוכב ברצלונה, שעל פי הדיווחים שוקלת לתבוע.

הפאדיחה של המטס

קבוצת הבייסבול ניו יורק מטס ביצעה קאמבק גדול בכדי לנצח את מיאמי מרלינס ביום שישי. שחקן הקבוצה, טי ג'יי ריברה, צולם לאחר המשחק בחדר ההלבשה של המטס, אך מה שתפס את העין היה דווקא צעצוע למבוגרים שמונח בצד הימני של התמונה. המטס מחקו את התמונה המביכה, אך לא לפני שאנשים הצליחו לצלם אותה.

אלימות בגמר הגביע היווני

פאוק סלוניקי זכתה בתואר ראשון מזה 14 שנה לאחר שניצחה את א.א.ק. אתונה בתוצאה 1:2, אך המשחק הזה ככל הנראה ייזכר בגלל הקטטה האלימה שהתפתחה בין אוהדי הקבוצות, שגרמה לדחיית המשחק בחצי שעה.

שער בדקה ה-91 מציל את מורליה מירידה

השער של ראול רוידיאס בדקה ה-91 היווה חגיגה כפולה למורליה המקסיקנית במשחקה מול מונטריי: הוא הכניס את הקבוצה לפלייאוף הליגה המקסיקנית, אך אפילו יותר חשוב, הציל את הקבוצה מירידה.

תיקול כזה לא רואים כל יום

תותח מחניים אמיתי

איך הוא עשה את זה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully