וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב הגישה הצעה לרכז זניט, סטפן מרקוביץ'

7.5.2017 / 7:52

בסרביה טוענים כי הרכז בן ה-29, בו מעוניינת גם צסק"א מוסקבה, נמצא על הכוונת של הצהובים זמן מה. ג'ו אלכסנדר אחרי הניצחון על ראשון לציון: "נמאס מאיך שיחקנו נגדנו, כולם פתאום שכחו מאיתנו"

one

מכבי תל אביב טרם יודעת את זהות המאמן בעונה הבאה, אבל נראה שבכל הנוגע לבניית סגל השחקנים היא כבר החלה לעשות צעדים משמעותיים. בסרביה דיווחו אמש (שבת) כי הצהובים הגישו הצעה לרכז זניט סנט פטרסבורג ונבחרת סרביה, סטפן מרקוביץ'. מרקוביץ' בן ה-29 (1.99) מחזיק בחוזה לעונה נוספת בזניט, אולם הוא מעורר עניין רב אצל כמה קבוצות יורוליג, ביניהן צסק"א מוסקבה, שעל פי דיווחים ברוסיה סימנה אותו כיורש פוטנציאלי למילוש תאודוסיץ' (עשוי לעבור ל-NBA) ואף מוכנה להחתימו תמורת מיליון יורו לעונה.

גם מספר קבוצות בטורקיה כבר הביעו בו עניין, אחרי שרשם העונה יכולת טובה מאוד. הוא היה שותף בכיר להעפלה על זניט לרבע גמר היורוקאפ והעמיד ממוצעים של 11.9 נקודות ו-9.1 אסיסטים, ובליגה המזרח אירופית הוא עומד עד כה על ממוצעים 10.1 נקודות ו-8 אסיסטים. כפי שמרמזים ממוצעי האסיסטים שלו, מדובר במוסר מצוין וגם בשחקן הגנה טוב.

בעברו שיחק בבנטון טרוויזו, ולנסיה, באנביט ומלאגה, וזכה בשלל תארים עם נבחרת סרביה, כולל מדליות כסף באולימפיאדת ריו, מונדובאסקט 2014 ויורובאסקט 2009.

אמארה סטודמאייר, הפועל ירושלים, מול סטפן מרקוביץ', זניט סנט פטרסבורג. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
בקרוב בהיכל? מרקוביץ' מול אמארה סטודמאייר, העונה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

תחושת הקלה בקבוצה לאחר הניצחון 74:88 אמש (שבת) על מכבי ראשון לציון. במכבי הביעו שביעות רצון מהיכולת שהציגה הקבוצה וגם מהמאמץ שהפגינו השחקנים, וכן ציינו כי "צריך להיראות כמו שנראינו במחצית הראשונה".

בשיחות הרבות שנערכו עם השחקנים בימים האחרונים שוב הודש בפניהם כי המטרה היחידה היא זכייה באליפות. "עשינו לא מעט שיחות ודיברנו על המצב, כל אחד אמר דברים לגבי הבעיות והמטרה היא שנשחק יחד כקבוצה וניקח אליפות", סיפר אחד השחקנים בקבוצה. לגבי אנדרו גאודלוק, במכבי מציינים שישוב לשחק כבר במשחק הקרוב מול גלבוע/גליל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני מכבי תל אביב ג'ו אלכסנדר, יוגב אוחיון. מגד גוזני
"סוף העונה מתקרב, ואנחנו כאן". אלכסנדר עם אוחיון/מגד גוזני

ג'ו אלכסנדר שהגיע למסיבת העתונאים בסיום המשחק מיעט לדבר ורק הסכים לומר: "היינו בפוקוס מחדש, היתה לנו מטרה אחת בראש וזה הניצחון. לא אכפת לי מהמשחק הטוב שלי, אנחנו קבוצה ויש לנו מטרה וזה כל מה שאני חושב עליו, מה שעשיתי מול ראשון לציון זה חלק מהמטרה. הרבע השלישי ואיבוד היתרון? לא זוכר מה קרה ברבע השלישי". אלכסנדר הוסיף ש"נמאס לנו מאיך שקבוצות אחרות משחקות מולנו, אנחנו באים לזכות באליפות. כולם מתנהגים כאילו שכחו מאיתנו, סוף העונה מתקרב ואנחנו כאן".

למרות שבקבוצה החליטו לשמור על "שקט תעשייתי", כהגדרתו של גורם בקבוצה, בקבוצה מודאגים ממיעוט האוהדים במשחקים. במקביל, לא מעט הכנות נעשות לקראת העונה הבאה. כפי שפורסם כאן, הצהובים רוצים להחתים את את שאראס על חוזה לשנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully