וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "קלינגר יישב על הספסל בעונה הבאה. נלך לנגריה ונבחר כסא"

7.5.2017 / 7:46

הבעלים בהתייחסות לעתידו של המאמן. אדי גוטליב מועמד להגיע בקיץ. כעס על פלטהאוזן: "אין לו שום הצעה. אם לא יתעשת, הוא לא יהיה פה". השחקנים בעד לבקוביץ'

שוער הפועל חיפה, רובי לבקוביץ'. יוסי ציפקיס
יהפוך לשוער ראשון בעונה הבאה? רובי לבקוביץ'/יוסי ציפקיס

"ניר קלינגר יישב בעונה הבאה על כיסא אחד או על הכיסא השני. איזה כסא? נלך לנגריה ונבחר באיזה כסא הוא יישב. הוא יישב בכל מקרה בספסל. בשביל לשבת ביציע לא צריך ללכת לנגריה". כך אמר בעלי הפועל חיפה יואב כץ, שהתייחס לעתידו של המאמן אותו הוא רוצה על הקוים כמאמן, ולא כמנהל מקצועי. במועדון אמרו אתמול כי "אחרי הדברים האלה של כץ, הגדרת התפקיד לא משנה. ניר יישב על הספסל ויהיה מעורב במשחק. הוא מוכרח להסכים, ההגדרה כבר לא משנה דבר". אגב, קלינגר היה אמור לשבת על הספסל גם בעידן דני גולן, אולם לאחר הפתיחה הטובה של הקבוצה עם המאמן הקודם הוחלט שיישאר ביציע. הבעלים סיכם את הפלייאוף כשאמר: "שני ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו והפסד. אנחנו מקווים לנצח את כפר סבא ולהגיע למקום השביעי בשבוע הבא".

במועדון רוצים בלם זר אך גם אדי גוטליב סומן וייתכן שיגיע אם הפועל תל אביב אכן תרד ליגה. על עתידם של פלטהאוזן, סזאר ובאהיה אמר: "כל השלושה הם שחקנים מאוד טובים, אני מקווה שנוכל להשאיר אותם ואני מקווה שהם יסכימו. הזרים חזקו מפציעות ואולי היום היו פחות טובים, אבל הם יוכלו לחזור לכושר הרגיל שלהם". למרות הדברים האלה של כץ, נראה כי סזאר לא יישאר בקבוצה. לגבי פלהאוזן, בשבוע שעבר הועבר מסר לשוער לפיו שכרו לא יוכפל ואם ירצה להישאר יצטרך להסתפק בשכרו הנוכחי, אחרת ייאלץ לעזוב. "אשתו של פיט נסעה לטורקיה כדי לבקר את הוריה. אף אחד לא יכול לעבוד על יואב. אין לו שום הצעה. אם הוא לא יתעשת, הוא לא יהיה פה", אמר גורם במועדון על השוער, שבשבוע שעבר סיפר לכץ כי הוא מחזיק בהצעה מהליגה הראשונה בטורקיה. אגב, חלק מהשחקנים חושב שמי שצריך לקבל את כפפות השוער הראשון הוא רובי לבקוביץ'. "הוא לא פחות טוב מפיט, אפשר להביא זר בעמדה אחרת", אמרו.

שחקן הפועל חיפה דור מלול. יוסי ציפקיס
ציפה לסיים עם יותר בישולים. דור מלול/יוסי ציפקיס

דור מלול סיכם: "ניסינו לרצות את האוהדים כמה שאפשר, להציג כדורגל חיובי, כמו שהצגנו לפרקים העונה. הגנתית ספגנו הרבה, אבל התקפית אנחנו מהטובים בליגה. אנחנו צריכים ללמוד לשפר לעונה הבאה את הדברים הפחות טובים. צריך להמשיך בגרף שלדעתי עולה מהעונה שעברה. היינו טובים יותר מבני יהודה, המטרה היא עדיין המקום השביעי. זה בר השגה. העונה שלי? ציפיתי לסיים עם יותר בישולים. הייתה לי עונה טובה, אני מרוצה". על ניר קלינגר אמר: "עתידו לא תלוי בנו. אנחנו אוהבים את ניר, איפה שנוח לו יהיה טוב לנו".

במועדון התאכזבו אתמול אחרי שקבוצת הנוער ירדה לליגה הלאומית. כץ התייחס לכך ואמר: "קבוצת הנוער תעלה בעונה הבאה, כמו שבית"ר ירושלים והפועל פתח תקוה עלו". מאיר בן מרגי, שמכיר את הקבוצה מקרוב, אמר: "הרבה שנים שהם לא ירדו. אולי זאת ירידה לצורך עליה, אולי צריך לבנות שם הכל מחדש".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully