וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז לא הגיע לאימון הפועל תל אביב: "הוא מסרב להתבגר"

האדומים בהלם אחרי ה-0:0 והקטטה שלאחר מכן. ביקורת על החלוץ, שקיבל אישור לא להתאמן. השחקנים משלימים עם הירידה: "זה אסון". דגני טוען ש"פוצצו אותי", ניסנוב הגיש תלונה נגד נעים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: תיעוד בלעדי של טוטו תמוז מובל באזיקים

1. "לחשוב על הפועל בלאומית זה בלתי נתפס, זה אסון"

"זה עוד לא נגמר", אמרו בכירי הפועל תל אביב לשחקנים אחרי ה-0:0 אמש (שבת) מול הפועל אשקלון, שקירב את הקבוצה לירידת ליגה. אבל זה לא אומר שהמסר שמועבר לשחקנים קצת שונה. "זה היה נשמע כמו איזה רעש רקע לא ברור. כולם כאן גמורים, מרוסקים", תיאר אחד מהם את האווירה בסיום. למרות שנראה כאילו האדומים התרכזו בקטטה המכוערת של טוטו תמוז, אוראל דגני ופיזיותרפיסט הקבוצה עם המשטרה, ההיפך הוא הנכון. שחקנים ישבו על הרצפה חצי שעה וכמעט לא הוציאו הגה. אפילו למקלחות אף אחד לא נכנס. המאמן, מנחם קורצקי, ישב על אחד הכסאות עם פרצוף מתוסכל. "אי אפשר להסביר את התחושה הזו", העיד אחד השחקנים. "זה כואב. תחושה נוראית. זה אסון, לא מבינים איך זה קרה לנו. לא עמדנו בלחץ. בקושי הגענו למצבים, כנראה שלא הגיע לנו. אי אפשר לסמוך על אחרים שיעשו בשבילך את עבודה".

"אף אחד לא יודע איך אנחנו מתאוששים מזה", הוסיף שחקן נוסף. "זו תחושה קשה וכולם פה פשוט רוצים להיעלם. זה יהיה אחד השבועות הקשים. נצטרך נס כדי שנשאר בליגה". וכך בערך כל שחקן בהפועל נשמע אתמול. אפילו מהאוהדים שניסו לחסום את אוטובוס הקבוצה ומהמעטים שהגיעו למתחם האימונים כדי להתעמת עם השחקנים, לשחקנים כבר לא ממש היה אכפת. "מישהו יכול להגיד כאן שלא נתנו הכל?", תהה אחד השחקנים. "לחשוב על הפועל בלאומית, זה פשוט לא נתפס, אף אחד לא מעכל את זה".

עוד בנושא:

מתקרבים ללאומית: הפועל תל אביב סיימה ב-0:0 עם אשקלון
מהומה בסיום: תמוז נעצר ושוחרר לאחר שהתקוטט עם שוטרים
איך הפועל תל אביב תינצל? תרחישי המחזור האחרון בפלייאוף התחתון

צילום מסך

2. גרסת תמוז ודגני: "השוטרים פוצצו במכות, אי אפשר להבין למה"

"אחרי כל העונה ההזויה הזאת, זה באמת מה שהיה חסר לנו. שחקן שירד עם אזיקים, מה זה? בושה, אי אפשר לתאר את זה אחרת", כך אמר אחד השחקנים ותיאר את התחושה הקשה לנוכח האירועים שקרו בסיום המשחק. כזכור, מיד עם שריקת הסיום אמש התפתחה קטטה המשטרה לבין טוטו תמוז, שנאזק ועוכב בתא המעצר דקות ארוכות לאחר המשחק, כשגם אוראל דגני ופיזיותרפיסט הקבוצה רמי אינגל מעורבים. המשטרה טוענת כי נצפה אדם שזרק בקבוק לכיוון הספסל של הפועל אשקלון ופגע גם בשוטר. כשאותו אדם הובל לכיוון הדשא ועוכב כביכול על ידי השוטרים, התפרץ טוטו תמוז מספסל הקבוצה והחל לקלל ולהלום בשוטרים ומשם החלה הקטטה. הגרסה השנייה אותה מסר טוטו לאנשים במועדון הייתה שבן דודו זרק עליו בצחוק בקבוק מים והמשטרה פירשה את זה לא נכון, ולאחר שבן דודו הובל הוא פנה לשוטרים וניסה להסביר את מה שקרה וכתגובה אלה התנפלו עליו בדחיפות ואגרופים.

דגני אמר לאנשים במועדון: "לא יודע איך זה קרה. בכלל ירדתי להפריד וצעקתי לטוטו להפסיק עם השטויות ולהירגע ופתאום תקפו אותי כמה שוטרים". את מה שקרה עם אינגל הסבירו בהפועל ככה: "הוא כל כך קשור לשחקנים ופשוט קפץ להפריד. השוטרים פוצצו אותו במכות וכל הפנים שלו היו מלאות דם וחתכים. אף אחד לא מבין איך זה הגיע למצב כזה".

רמי אינגל פיזיותרפיסט הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
רמי אינגל אחרי הקטטה/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

3. בקבוצה מבקרים את תמוז: "הוא לא רוצה להתבגר, חושב שמותר הכל"

הסיפור הזה עורר לא מעט תגובות בהפועל, אך לפני שהקבוצה תגיב באופן רשמי, היום אמור להתמנות עו"ד אבי חימי שינסה למנוע העמדה לדין ופתיחת תיקים לתמוז ולדגני בגין תקיפת שוטרים. בהפועל מאוד מקווים שלא יעמידו את הקבוצה לדין וגם אם כן, היא לא תספוג עונש קשה בעקבות האירוע האלים שלא היה תחת שליטתה. בכל מקרה, בהפועל יודעים ללא קשר כי הקבוצה תספוג עונשים על המשחק אתמול בעקבות זריקת אבוקות וחפצים מצד האוהדים.

מלבד זאת, בהפועל כרגע לא מתכוונים להעניש את תמוז עד שהתברר כיצד תנקוט המשטרה, אך אם מישהו חושב שבקבוצה מגוננים על תמוז במועדון, טועה: "גם פה הוא חושב שהוא מעל הכל. שמותר הכל ושום דבר לא נוגע בו. הוא לא רוצה להתבגר ולא מפתיע שמכל השחקנים, דווקא הוא מעורב בזה". לכן גם לא מפתיע שאחרי ששוחרר על ידי המשטרה, תמוז ישב לבדו בצד ולא דיבר עם איש. בכל מקרה, אין בכוונת הפועל לחדש לתמוז את החוזה, דבר שהוחלט טרם המשחק. אולי בשל כך, נראה כי הקבוצה פשוט תיפרד מהשחקן ללא עונש מיוחד.

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים. ברני ארדוב
חיפש צרות? יובל נעים/ברני ארדוב

4. האחים ניסנוב הגישו תלונה נגד יובל נעים: "הוא חיפש לריב"

המאורעות אתמול לא הסתיימו רק במקרה תמוז ודגני. הנהלת אשקלון והמאמן יובל נעים האשימו לפני המשחק את אוהדי הפועל תל אביב ואת הנהלת הפועל תל אביב בתקיפה. לטענתם, האחים ניסנוב תקפו וזרקו על אנשי הנהלת הקבוצה בקבוק מים ואיימו עליהם בנוגע לכרטיסים והקצאות למשחק. שרון ניסנוב דחה את הטענות הללו ואף טען כי: "אנחנו תקפנו אותם? אולי להיפך. הם קיללו אותנו ויובל נעים נעמד מולי בצורה מאיימת כאילו הוא מחפש לריב. אני עמדתי שם ולא הגבתי לדברים שלהם, רק שאלתי מה בדיוק הוא רוצה". האחים ניסנוב כבר הגישו תלונה במשטרת ישראל נגד נעים, שהמשיך לטעון בסיום כי הם אלה שאיימו ואותם צריכים לגנות. "זה ערב שלא מוסיף כבוד לאף אחד", סיכמו בהפועל.

מנחם קורצקי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יישאר? קורצקי/ברני ארדוב

5. קורצקי יישאר במקרה של ירידת ליגה?

בקבוצה מתפללים לנס השבוע, אך יודעים כי אם הקבוצה תרד ליגה, היא תעבור עוד מהפכה. למרות שלא אמר זאת אתמול בפה מלא, נראה כי קורצקי מעוניין מאוד להמשיך בהפועל גם אם תשחק בלאומית. בהפועל לא שוללים אפשרות זו, אך הוא יישאר כמאמן הקבוצה רק אם לא תימצא אופציה טובה במקומו. בהפועל חוששים כי שחקנים כמו הקפטן אביחי ידין, אוראל דגני, בן רייכרט, אריאל הרוש ואחרים שמחזיקים בחוזים לעונה הבאה לא ירצו להמשיך במועדון בליגה השנייה.

אם זה יקרה, בהפועל מתכוננים לבנות סגל כמעט חדש למועדון. בלי קשר, עומרי אלטמן ואדי גוטליב אמורים להימכר. בהפועל יבנו על צעירים כמו ג'וזף גנדה ומוטי ברשצקי שיישארו במועדון ואליהם יצטרפו שחקנים שהושאלו לקבוצות אחרות, כמו ניר לקס ורמזי ספורי וימתינו להחלטות של שחקנים נוספים אם להמשיך בקבוצה אם המועדון אכן יירד. "הדבר הכי חשוב זה לנסות להרים את השחקנים עכשיו ולגרום להם להאמין שהכל עוד אפשרי. אחרי שזה יסתיים, כבר נתחיל את התכניות לעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully