וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחת אווירה עוינת במיוחד: גולדן סטייט ניצחה 91:102 ביוטה

הווריירס עלו ל-0:3 בחצי גמר המערב ול-0:7 מתחילת הפלייאוף, למרות אווירה עוינת ויום קליעה חלש של קרי ותומפסון. קווין דוראנט הצטיין עם 38 ו-13 ריבאונדים, דריימונד גרין התגרה באוהדי הג'אז

שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. AP
סלים גדולים במאני טיים. דוראנט/AP

משחק אחד בלבד נערך הלילה (בין שבת לראשון) בפלייאוף ה-NBA. יוטה אירחה את גולדן סטייט וקיוותה לצמק ל-2:1 בסדרת חצי גמר המערב, אבל הווריירס ניצחו, בעיקר בזכות הצגה של קווין דוראנט.

ג'ו ג'ונסון, יוטה ג'אז. AP
בדרך לסוויפ? ג'ו ג'ונסון/AP

יוטה - גולדן סטייט 102:91 (הווריירס עלו ל-0:3 בסדרה)

משהו טוב קורה לקווין דוראנט במשחקים נפיצים עם אווירה עוינת: משחקו הטוב ביותר בעונה הרגילה היה במגרשה של האקסית אוקלהומה סיטי, וגם הלילה התסריט הזה חזר על עצמו. אוהדי יוטה הפגועים לקחו קשה את ההערות הסרקסטיות של שחקני הווריירס על חיי הלילה השוממים של העיר והכינו להם קבלת פנים חמה במיוחד. את KD, כאמור, זה לא ממש עניין. הוא סיים עם 38 נקודות, 13 ריבאונדים, ויכוח קולני עם אוהד שישב בשורה הראשונה ופנה אליו במהלך המשחק, ועוד טראש טוק עסיסי עם רודי גובר. בזה לא תמו האירועים החמים הלילה: במהלך הרבע השני, אחרי שספג עבירה טכנית לקול תשואות האוהדים, דריימונד גרין הלך בהפגנתיות לספסל תוך שהוא מסמן בידיו שתי אצבעות ביד אחת ואפס בשנייה, כתזכורת למאזן בסדרה.

כמו בשני המשחקים הקודמים, גם הפעם הווריירס פתחו חזק מאוד ועלו ליתרון דו ספרתי בתום הרבע הראשון. חסרונו של ג'ורג' היל שוב הורגש היטב אצל הג'אז, אבל מהר מאוד גורדון הייוורד ויתר חבריו התעשתו והחלו לתת פייט. דקה למחצית, יוטה סוף סוף עשתה זאת ועלתה ליתרון ראשון בסדרה, אחרי כמעט 119 דקות רצופות בפיגור. גם ברבע השלישי היו רגעים מבטיחים כשהיתרון של הביתיים מגיע בשיאו ל-8, אבל אז דוראנט השתלט על המשחק ולצד סטף קרי הוביל ריצה ברבע האחרון, ממנה הג'אז כבר לא התאוששו.

קרי סיים עם 23 נקודות, אבל רשם יום קליעה חלש. הוא וקליי תומפסון חיברו 7 מ-29 בלבד מהשדה ו-3 מ-15 מהשלוש, אבל השורה התחתונה היא שהווריירס כבר עומדים על שבעה ניצחונות מפתיחת הפלייאוף. גורדון הייוורד הוביל את המפסידה עם 29 ו-6 אסיסטים, רודי גובר תרם 21, 15 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully