וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "אני מרוצה מהשחקנים שמקבלים פחות דקות ותרמו"

ריאל מדריד טיילה עם רביעייה מול גרנאדה, וקיבלה צמדים מחאמס ומוראטה, שכבש יותר שערים מבנזמה למרות ששיחק 1,100 דקות פחות. דיווח: הבלאנקוס סיכמו על רכישתו של ויניסיוס מפלמנגו

one

רגע אחרי הניצחון הגדול בדרבי בחצי גמר ליגת האלופות, ורגע לפני הגומלין מול אתלטיקו מדריד בו תצטרך להשלים את המשימה ולהעפיל לגמר ליגת האלופות, ריאל מדריד טיילה אמש (שבת) עם 0:4 קליל על גרנאדה, שכבר ירדה לליגה השנייה. זינדין זידאן השאיר את כריסטיאנו רונאלדו מחוץ לסגל, ופתח עם הרכב משני, אך זה לא הפריע לאלברו מוראטה וחאמס רודריגס להבקיע צמדים כבר במחצית הראשונה, ולעשות עוד צעד לעבר אליפות ראשונה מאז 2012.

הבלאנקוס האריכו את רצף המשחקים שבהם הם מוצאים את הרשת ל-60, וחשוב מכך הצליחו לשמור על רשת נקייה משחק שני ברציפות.

שני המבקיעים ממעטים לקבל דקות העונה בריאל, מה שגורם ללא מעט גבות בכדורגל הספרדי והאירופי להתרומם. רבות כבר דובר בנושא, ואם זה לא מספיק אתמול הם נתנו מספר סיבות נוספות להאמין שמגיע להם לשחק יותר. הצמד של חאמס הפך אותו לקשר שהיה מעורב בהכי הרבה שערים העונה בספרד (11 שערים, 12 בישולים). שני השערים של מוראטה העמידו אותו על 19 כיבושים העונה, שניים יותר מקארים בנזמה שמועדף על פניו ושיחק 1,100 דקות יותר.

עוד בנושא

ספרד: ריאל מדריד הביסה 0:4 את גרנאדה בחוץ

אלבארו מוראטה שחקן ריאל מדריד. AP
עדיף על בנזמה? מוראטה/AP

מעבר למטרות שנותרו לריאל העונה, בקבוצה כבר חושבים על העתיד ובברזיל מדווחים כי הגיעה לסיכום עם פלמנגו על רכישתו על "ניימאר הבא" ויניסיוס ג'וניור. הבלאנקוס נאבקים עם ברצלונה כבר תקופה ארוכה על זכייה בשירותיו של הכישרון הגדול בן ה-16, ועל פי הדיווחים ריאל פחדה לפספס אותו כמו שקרה לה עם ניימאר ותשלם תמורתו 45 מיליון יורו, כאשר בשלב הזה כל הפרטים סוכמו ונותרה רק החתימה הרשמית על החוזה.

בארסה לא התכוונה לוותר בקלות על החתמת ויניסיוס, הציעה לפלמנגו 25 מיליון יורו תמורתו ואף שלחה את ניימאר להרים לו טלפון בניסיון לשכנעו להגיע, אך הפסידה בקרב ליריבה המרה.

ויניסיוס יצטרף לאלופת אירופה כאשר יגיע לגיל 18, ויגיע לספרד מיד לאחר המונדיאל ב-2018. סכום ההעברה המלא יעמוד על פי ההערכות על 61 מיליון יורו, כולל המשכורת לשחקן (8 מיליון יורו לעונה) ותשלום לסוכניו. במארס האחרון, הוא סיים כמלך השערים ושחקן הטורניר כאשר ברזיל זכתה באליפות דרום אמריקה מתחת לגיל 17.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"נכנסנו היטב למשחק", אמר זידאן בסיום, "הייתה לנו מחצית ראשונה יוצאת מהכלל והמשכנו להבקיע. היה משחק חשוב, כמו כל אחד משלושת הגמרים שנותרו עד סיום העונה. אני מרוצה שיש הרבה שחקנים שמקבלים פחות דקות ותרמו. אנחנו מאושרים וממחר נתחיל לחשוב על אתלטיקו. נצטרך להיות מושלמים בגומלין כדי לעבור. חאמס ומוראטה נהדרים למרות המיעוט בדקות, וזה כתוצאה מהעבודה הקשה של כולם, בעיקר של השחקנים. חאמס תמיד היה מחויב, הוא נותן מה שיש לו עבור הקבוצה וכשהוא מקבל הזדמנות הוא משחק טוב".

קאסמירו: "אנחנו לא מסתכלים על בארסה, אלא מסתמכים על עצמנו. אם ננצח בכל משחק נהיה אלופים. אין משחקים קלים, אנחנו מגיעים לכל משחק כדי לשחק חזק וטוב. אם נגיע לגומלין מול אתלטיקו רגועים מידי זו תהיה בעיה, זה חצי גמר ליגת האלופות ונהיה חייבים להגיע חזקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully