וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה בסיום: תמוז נעצר ושוחרר לאחר שהתקוטט עם שוטרים

בלגן גדול אחרי התיקו במושבה: החלוץ ניסה למנוע את מעצר מכרו, דגני התערב, פיזיותרפיסט המועדון נפגע בפניו. קורצקי בכה: "אכזבנו את הקהל". נעים: "ראיתם את האווירה והקללות כלפיי"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: טוטו תמוז באזיקים

מהומות לפני המשחק במושבה וגם בסיומו. אנשי הפועל תל אביב, בראשם השחקנים טוטו תמוז ואוראל דגני (פצוע, לא נכלל בסגל) התקוטטו עם שוטרי יס"מ בסיום ה-0:0 של הפועל תל אביב מול הפועל אשקלון. בעקבות האירוע, תמוז נעצר והובל לניידת משטרה באזיקים, אך שוחרר דקות לאחר מכן.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב נותרה מתחת לקו האדום לאחר 0:0 עם הפועל אשקלון
אשקלון תלויה בעצמה, כפר סבא זקוקה לנס ומה עם הפועל תל אביב? כל התסריטים
בלגן גם לפני המשחק: עימות פיזי בין יובל נעים לאוהדי הפועל תל אביב

צילום מסך

העצבים כנראה השפיעו על אנשי הפועל תל אביב, שהבינו כי אינם תלויים בעצמם לקראת מחזור הסיום, ומיד לאחר השריקה של לירן ליאני פרצה מהומה בלתי מוסברת שבעיצומה החליפו שחקני האדומים מהלומות עם אנשי כוחות הביטחון.

על פי המשטרה, אוהד נצפה משליך חפץ לעבר שחקני אשקלון ואז רץ בצורה מאיימת לעבר המגרש. שוטרים ביציע עצרו את האוהד והובילו אותו לדשא, שם הבחין טוטו תמוז כי מדובר במכר שלו או קרוב משפחתו, ולטענת המשטרה הוא ניסה למנוע את מעצרו. על פי חשד המשטרה, תמוז תקף את השוטרים שנאבקו איתו ועצרו אותו. לאחר כמה דקות הוחלט לשחרר אותו. אולם במשטרה אומרים שמאוחר יותר יימשך ההליך הפלילי נגדו. לא היו עצורים נוספים.

גם דגני קפץ מהיציע כדי לעזור לתמוז, ספג מהלומות והופל על הקרקע. הפיזיותרפיסט רמי אינגל נפגע בפניו במהלך המהומה.

שוטרי יס"מ מתקוטטים עם שחקני הפועל תל אביב עם הפיזיותריפסט של הפועל תל אביב עם רמי אינגיל. ברני ארדוב
השוטרים עם הפיזיותרפיסט רמי אינגל/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי בכה בסיום המשחק ואמר: "הייתה איזו מהומה קטנה וזה גלש. אני לא רוצה לדבר על זה כי לא ראיתי כלום. אני לא יודע מה היה ואיך זה התפתח. עצבים היו מן הסתם, אני חושב שהמשחק התפתח כפי שחשבתי. ניסינו לעשות את הדברים כמו שצריך ולצערי לא הצלחנו לכבוש. אשקלון סגרה אותנו כמו שצריך, אני מצטער מאוד בשביל הקהל שאכזבנו אותו היום. אני מאמין שיכול לקרות לנו נס בשבוע הבא. אנחנו נצטרך קודם כל לנצח בשבוע הבא כדי להשאיר לעצמנו סיכוי. המשחק הזה יהיה משמעותי אם נרד, אבל לא נאבד תקווה עד הדקה האחרונה. כמה שזה קשה, נצטרך לעשות את העבודה שלנו ולקוות לטוב. אני עם דמעות בעיניים, זו תקופה לא קלה, כל מה שסחבתי בחודשים האחרונים התנקז להיום. הייתי בטוח שהשחקנים שלי יעשו את העבודה. אני מאוכזב מאוד בשביל השחקנים, בשביל הקהל, בשביל ההנהלה".

מנחם קורצקי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא יכול היה לעצור את הדמעות. מנחם קורצקי/ברני ארדוב

יובל נעים, מאמן הפועל אשקלון, אמר בסיום: "הייתי רחוק מהאירוע שהיה בסוף. בואו נדבר על המשחק. היו הרבה אמוציות במשחק של קבוצה קטנה מול מועדון גדול. באו חבורה של גברים, נתנו את הדם על המגרש. עברנו קטסטרופה של לחץ מכל הכיוונים. צריך להגיד מילה טובה לשופט שהיה פנסטסטי. אנחנו צריכים להירגע, עוד לא נשארנו בליגה. יש לנו שבוע קשה מאוד ונצטרך לדעת איך להגיב לו. אין מילה על מלחמה של כל הבחורים, אמנם במשחק לא גדול וקבלת החלטות לא טובה בחלק הקדמי, אבל כולם נתנו הכול ומגיע להם כל הכבוד. ראיתם את האווירה והקללות כלפיי, בסדר, עברנו את זה בשלום. ידענו לעשות את ההפרדה. יש לי חבורה של גברים, שבאה למשחק סופר קשה. יש פה שחקנים שהיו רגילים לשחק נגד 30 איש ופתאום משחקים במשחק כזה מול 12 אלף איש. יש לנו משחק מאוד קשה מול קרית שמונה במחזור הסיום. יהיה קשה להוריד לקרקע, אני מקווה שנוכל לעשות את העבודה. עבדנו קשה כדי להגיע למצב הזה. היו לילות בלי שינה והרבה מאוד דברים מסביב".

על התקרית לפני המשחק: "אני לא רוצה להתייחס למה שקרה לפני המשחק. צריך לבדוק מה היו הדברים לפני שמאשימים. היה פה משחק היום, באנו למגרש ביתי מאוד, ראיתם את זריקת החפצים והאווירה. רוצים שיהיו 12 אלף איש מול יובל נעים. אני שמח שעשינו תוצאה טובה. אני רציתי לנצח, אבל לא צריך להיות חזירים. הייתי קונה בהרבה כסף נקודה לפני המשחק. כפר סבא עשתה תוצאה יפה מאוד. אנחנו נעשה את העבודה שלנו דבר".

רמי אינגל פיזיותרפיסט הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
הפיזיותרפיסט של הפועל תל אביב לאחר שנפגע בפניו/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully