וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: נאתכו כבש ב-0:2 של צסק"א מוסקבה, 90 דקות לביטון

שער ליגה חמישי העונה לקשר הנבחרת, שמצא את הרשת (65) מול אמקר פרם, צסק"א במקום השני. סלטיק הביסה 1:4 את סט. ג'ונסטון, תיקו להיברניאן ומרציאנו, 90 דקות לדאבור בניצחון גראסהופרס

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
בכושר הבקעה. ביברס נאתכו/GettyImages

ביברס נאתכו כבש היום (שבת) את שערו החמישי העונה בליגה הרוסית, והשלישי תוך חודש, בניצחון החוץ של צסק"א מוסקבה 0:2 על אמקר פרם. קשר נבחרת ישראל השלים 90 דקות בהרכב בפעם החמישית ברציפות, ובדקה ה-65 בעט מ-16 מטרים כדור שפגע בבלם הבולגרי פטאר זאנב ונכנס פנימה. חמש דקות לפני כן, פיודור צ'אלוב כבש את הראשון עבור צסק"א, שעלתה לפחות זמנית למקום השני בטבלה על חשבון זניט סנט פטרסבורג ורחוקה שבע נקודות מהמוליכה ספרטק מוסקבה. לסיום העונה נותרו עוד שלושה מחזורים, אבל ספרטק וזניט עדיין לא שיחקו במחזור הנוכחי.

* היברניאן ואופיר מרציאנו (90 דקות) סיימו ב-1:1 את משחק הבית נגד סט. מירן, במסגרת המחזור ה-36 והאחרון בליגת המשנה בסקוטלנד. השוער וקבוצתו הבטיחו כבר לפני מספר מחזורים את העפלתם לליגה הראשונה.

* ניר ביטון שיחק 90 דקות וסלטיק הביסה 1:4 את סט. ג'ונסטון בפלייאוף העליון בסקוטלנד. שלושה מחזורים לסיום, סלטיק שכבר זכתה באליפות עדיין לא נוצחה העונה בליגה, ואת סט. ג'ונסטון ניצחה העונה בכל ארבעת המפגשים בהפרש שערים 5:14.

* מונס דאבור שיחק 90 דקות ב-2:4 של גראסהופרס על נועלת הטבלה בשוויץ, ואדוז, במחזור ה-31. דאבור לא כבש או בישל, אך עזר לחבריו להשיג ניצחן שלישי בארבעה משחקים, ולהתאושש מההפסד במחזור הקודם.

* מאריבור, ללא מרואן קבהא וסינטאיהו סלליך, החזירה לעצמה את אליפות סלובניה עם 2:2 ביתי מול גוריצה. זו הזכייה ה-14 של מאריבור והשביעית בעשור האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully