וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרג פופוביץ' מכין הפתעה? לאונרד עשוי לשמש רכז אחרי פציעת פארקר

מאמן סן אנטוניו רמז: "קוואי מוסיף אלמנט חדש בכל עונה, הדבר הבא הוא להפוך את השחקנים מסביבו לטובים יותר". על החיסרון של הצרפתי: "ראיתם מה קרה לקליפרס עם בלייק גריפין"

קוואי לאונרד, סן אנטוניו ספרס, מול ג'יימס אניס, ממפיס גריזליס. AP
שלב חדש באבולוציה? לאונרד/AP

לסן אנטוניו ספרס אין יותר מדי זמן להתרגל ליים ללא טוני פארקר. הגארד הצרפתי נפצע במהלך משחק 2 נגד יוסטון (1:1 בסדרה), עבר ניתוח בברך וגמר את העונה, והמאמן גרג פופוביץ' יצטרך למצוא פתרון כבר הלילה (4:30, בין שישי לשבת) במשחק מספר 3.

הרכז השני של הספרס, פאטי מילס, הוא המחליף הטבעי של פארקר, אבל במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות, קואץ' פופ רמז שהוא שוקל הפתעות. אולי אפילו שימוש בקואוי לאונרד כמוביל כדור. "קוואי מדהים", אמר פופוביץ', "בכל עונה נראה שהוא מוסיף אלמנט נוסף למשחק שלו. אחרי שהוא הפך לסקורר כל כך טוב, כולם מנסים לעצור אותו. השלב הבא בהתפתחות שלו הוא להפוך את השחקנים לצדו ליותר טובים".

פופוביץ' התייחס גם להידערות הכפויה של פארקר: "טוני הוא שחקן חשוב בקבוצה הזו במשך המון זמן. המנהיגות והיכולת שלו יחסרו לנו מאוד. ראיתם איך הקליפרס חסרו את בלייק גריפין כשהוא נפצע. אבל כששחקן מצטיין שלך חסר, מישהו אחר צריך לתפוס את מקומו. אתה לא בוכה ומתלונן על זה".

עוד בנושא:

סן אנטוניו הודיעה: טוני פארקר גמר את העונה
וושינגטון ובוסטון מתכסחות גם מחוץ למגרש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully