וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: מכבי תל אביב יוצאת לראשון לציון

5.5.2017 / 17:04

האלופה מעיר היין, שבאמתחתה חמישה ניצחונות רצופים, תרצה להעמיק את המשבר של מכבי תל אביב (21:00, ספורט 5) שניצחה פעם אחת בעשרת המשחקים האחרונים. אנדרו גאודלוק עדיין מחוץ לסגל

שחקני מכבי תל אביב דווין סמית' קולטון אייברסון יוגב אוחיון. ברני ארדוב
יתאששו? שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

משחקי המחזור ה-31 בליגת העל ייצאו מחר (שבת) לדרך במשחק בו תארח מכבי ראשון לציון את מכבי תל אביב (21:00, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: גילי כהן, ארז גוריון ודוד קולנגי). שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה, ובשני המקרים הייתה ידה של מכבי תל אביב על העליונה. בסיבוב הראשון בבית מכבי ניצחו הצהובים 84:93 בזכות 21 נקודות של סילבן לנדסברג, ובסיבוב השני ניצלו 25 נקודות של ויקטור ראד כדי לנצח 81:83 במשחק דרמטי.

ראשון לציון מגיעה למשחק אחרי חמישה ניצחונות רצופים שהקפיצו את הקבוצה עד המקום השישי בטבלה, כשהם רחוקים רק ניצחון אחד מבני הרצליה המדורגת רביעית בטבלה. הריצה המצוינת של הכתומים הגיעה לאחר ההחלטה של הקבוצה לשחרר את הגארד מאליק ווינס ועם חזרתו של פטריק ריצ'רד מהפציעה, כשביום ההחלטה הייתה הקבוצה קרוב יותר למקום ה-11 בטבלה מאשר לפלייאוף. במועדון יודעים שניצחון על מכבי תל אביב יבטיח להם את המקום בין שמונה האחרונות, ויפנה אותם בשבועיים הבאים לשיפור עמדות.

תשעה הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים בכל המסגרות הורידו את מכבי תל אביב מהמקום הראשון בטבלת ליגת העל למצב בו יתרון הביתיות ברבע גמר הפלייאוף עומד בסכנה ממשית. ביום רביעי הציגו הצהובים משחק התקפי נורא כשקלעו 64 נקודות בלבד נגד עירוני נהריה אחרי למעלה מ-7 דקות ברבע האחרון ללא נקודות. בקבוצה ממשיכים לחכות לחזרתו של אנדרו גאודלוק שעדיין לא נרשם לסגל אחרי ששב מארצות הברית בשבוע שעבר. מי שכן רשום בסגל הוא די ג'יי סילי, שלא שיחק במשחק האחרון למרות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully