וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' פיטר את צוות האימון שלו: "הרגשנו שיש צורך בשינוי"

בעקבות התוצאות האחרונות, הסרבי בן ה-29 הודיע על פרידה מהצוות המקצועי: "אהיה אסיר תודה לנצח. רוצה להמשיך ולפתח את רמת המשחק שלי". מאמנו ויידה: "חיינו ונשמנו בשביל החלומות שלו"

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
יקח את הזמן בכדי למצוא צוות חדש. דג'וקוביץ'/AP

כבר זמן מה שמשהו לא טוב עובר על נובאק דג'וקוביץ'. מתחילת 2017 הוא זכה רק בטורניר דוחא בקטאר, ומאז הודח כבר בסיבוב השני באליפות אוסטרליה וברבע הגמר באקפולקו ובמונטה קרלו. ההדחה האחרונה הייתה ככל הנראה הקש האחרון, והיום (שישי) נובאק דג'וקוביץ' פיטר את צוות האימון שלו. הצוות, שכלל את המאמן מריאן ויידה, מאמן הכושר גבהארד פיל-גריטש והפיזיותרפיסט מילאן אמנוביץ' סיים את דרכו עם הסרבי לאחר שהוא החליט שיש צורך בשינוי שיעזור לעלות את רמת המשחק שלו.

דג'וקוביץ' אמר באתרו הרשמי: "אני אסיר תודה לנצח לצוות האימון שלי על עשור של חברות, מקצוענות ומחויבות לקריירה ולמטרות שלי. ללא עזרתם, לא הייתי מגיע למקומות אליהם הגעתי. אני יודע כמה הם הקריבו בכדי שאגשים את חלומותיי והם תמיד היו שם בשבילי. זו לא הייתה החלטה קלה, אבל כולנו הרגשנו שיש צורך בשינוי. אני מודה להם על הכל והם ישארו משפחה שלי לנצח".

ויידה הסלובקי, טניסאי מקצועי בעברו, סיכם את התקופה: "הזמן עם נובאק הרגיש כמו חיים שלמים. היינו חלק מכל כך הרבה הישגים מדהימים, חיינו ונשמנו בשביל החלומות שלו. אני נתתי כל מה שיכולתי בתור מאמן ואני גאה ממה שהשגנו, הגענו לנקודה שיש צורך באנרגיה חדשה ואני בטוח שנובאק ימשיך להצליח".

המחבט מספר 2 בעולם דיבר על היום שאחרי: "אני רוצה להמשיך ולפתח את רמת המשחק שלי. אני נהנה מהתהליך, זה מרגיש כאילו אני מתחיל מההתחלה ואני אוהב את האתגר. כעת אקח זמן בכדי למצוא את האנשים הנכונים לעבוד איתם, אני משחק מספיק זמן בכדי לדעת שאסור למהר עם החלטות שכאלה. אני אודיע לכם על כל דבר חדש אבל לבינתיים, תודה לכולכם על התמיכה וההבנה".

עוד בנושא:

איליה נסטאסיה הורחק מווימבלדון, ותקף: "הם קטנוניים"
סנסציה ברבע הגמר במונטה קרלו: דויד גופן הדיח את נובאק דג'וקוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully