וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרוץ לנעל הזהב האירופית: ליאונל מסי ובאס דוסט ראש בראש

לכוכב ברצלונה 33 שערים העונה, לחלוץ ספורטינג ליסבון 31, שלושה מחזורים נותרו עד לסיום העונה. האם הפרעוש יזכה בתואר בפעם הרביעית או שההולנדי יצליח להדביק את הפער?

one

למרות כמויות השערים הבלתי נתפסות, ליאונל מסי זכה בנעל הזהב - תואר המוענק לכובש המצטיין ביבשת אירופה - שלוש פעמים בלבד בעברו. פעם אחת בעונת 2009/10 כשכבש 34 שערי ליגה, ופעמיים ברציפות, בעונת 2011/12 ו-2012/13 כשכבש 50 ו-46 שערי ליגה בהתאמה.

העונה למסי 33 שערים, כשנותרו שלושה מחזורים עד לסיום העונה, ונראה שהשחקן היחיד שעשוי לגזול ממנו את הזכייה הרביעית בתואר היוקרתי הוא חלוץ ספורטינג ליסבון, באס דוסט, לו 31 שערי ליגה, כשגם לו נותרו עוד שלושה משחקים עד לסיומה של העונה.

שני השחקנים משחקים בליגות הזוכות לשתי נקודות על כל שער (בליגה הצרפתית למשל שער שווה נקודה וחצי בלבד), ולכן התחרות ביניהם היא על כמות השערים בלבד. זאת אומרת שדוסט זקוק לשלושה שערים כדי לעבור את מסי בשלושת המחזורים שנותרו, וכן שהפרעוש לא יכבוש כמובן. יש לציין שבעוד שהקטאלנים נאבקים על תואר האליפות בליגה הספרדית, ספורטינג למעשה איבדה סיכוי לזכות בתואר, שכן בנפיקה המוליכה מובילה עליה בשמונה נקודות. לפורטו, שנמצאת במקום השני המוביל לליגת האלופות, חמש נקודות יותר.

במקום השלישי ברשימה נמצא רוברט לבנדובסקי, עם 28 שערים, כשמיד אחריו דולק פייר אמריק אומביאנג עם 27. במקום החמישי נמצאים אנדרה בלוטי, אדין דז'קו ולואיס סוארס, עם 25 שערים כל אחד. רומלו לוקאקו שמיני עם 24 כיבושים כמו גם מאורו איקרדי. את העשירייה הראשונה סוגר אדינסון קבאני, שאמנם כבש 31 שערי ליגה, אך לזכותו 46.5 נקודות בלבד.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
ימשיך לכבוש? מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully