וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קיארטנסון וראיקוביץ' יימכרו רק אם סכום רכישתם יוכפל

5.5.2017 / 11:56

הצהובים קיבלו החלטה עקרונית לא להתפשר על המחיר של השוער שנרכש ב-3 מיליון יורו ושל החלוץ שנקנה ב-3.5 מיליון: "אם נמכור אותם, נצטרך למצוא חמישה זרים חדשים. זו משימה יותר מדי קשה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב לא תתפשר על המחיר של וידאר קיארטנסון ושל פרדראג ראיקוביץ' ותשחרר אותם רק אם תקבל הצעה בגובה של פי שניים מהסכום בו הם נרכשו. כזכור, השוער הסרבי נרכש לפני כשנתיים בסכום של 3 מיליון יורו ואילו החלוץ האיסלנדי שבר אותו ונרכש תמורת סכום שיא של 3.5 מיליון יורו. מכבי תל אביב יודעת כי שני השחקנים מחוזרים על ידי מועדונים מאירופה ועבור כל אחד מהם יש לה כבר תג מחיר של פי שניים מהסכום בו הם נרכשו. גורם במכבי תל אביב סיפר כי מכבי רוצה עבור ראיקוביץ' 6 מיליון יורו ועבור קיארטנסון 7 מיליון יורו.

"ראינו כמה קשה לפגוע בשחקנים זרים טובים", אמר גורם במכבי תל אביב. "שניהם נרכשו בסכומים גבוהים מאוד עבור הכדורגל הישראלי ושניהם עשו עונה טובה מאוד. ראיקוביץ' אפילו נבחר על ידי ועדה מיוחדת לשחקן העונה של מכבי תל אביב ואילו קיארטנסון כבש הרבה מאוד שערים כבר בעונה הראשונה שלו כחלוץ מכבי תל אביב. אין שום סיבה להתפשר על המחיר שלהם ומכבי צריכה לעמוד על כך שהם יימכרו בסכום גבוה מאוד".

עוד בנושא:

טל בן חיים באירוע הגאלה: "אם קרויף יעזוב זו תהיה מכה למכבי"
אנגלידיס: "ליטו וג'ורדי אמורים להמשיך אבל בחיים קורים דברים"
סקאריונה יעזוב, גולדהאר וקרויף ייפגשו: זמן הכרעות במכבי תל אביב

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב עם וידאר קיארטנסון. קובי אליהו
יישארו יחד? קיארטנסון וראיקוביץ'/קובי אליהו

בכל הקשור למכירת שחקנים, לבטח בעידן ג'ורדי קרויף, מכבי תל אביב עומדת על כך שתקבל הרבה כסף כמו במקרה של ערן זהבי שנמכר ב-8 מיליון דולר או כמו במקרה של טל בן חיים החלוץ אותו מכבי לא היתה מוכנה למכור בחודש ינואר תמורת 4 מיליון יורו.

במכבי תל אביב מבינים שהפער שנוצר מול הפועל באר שבע הוא בעיקר סביב השחקנים הזרים וזו תהיה המטרה הגדולה בקיץ הקרוב. "אנחנו חייבים לפגוע בשחקנים זרים. אם נמכור את ראיקו ואת וידאר, נצטרך למצוא חמישה זרים חדשים טובים שזו משימה יותר מדי קשה", אמרו במכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully