וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת באיטליה: דרבי בטורינו, יובנטוס רוצה להתקרב צעד נוסף לאליפות

הגברת הזקנה תארח את היריבה העירונית ל"דרבי דלה מולה" ה-195 (21:45, ספורט1). ניצחון בית 34 ברציפות בליגה עשוי להספיק בשביל הסקודטו כבר בתום המחזור ה-35. נאפולי - קליארי (19:00)

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. GettyImages
ינצח עוד דרבי? בופון/GettyImages

המחזור ה-35 בליגה האיטלקית ייצא לדרך ביום שבת עם משחקים של שתי קבוצות צמרת. נאפולי תארח את קליארי במטרה לעלות לפחות זמנית למקום השני ובמשחק המאוחר יובנטוס תתעמת עם היריבה העירונית טורינו.

seperator

נאפולי - קליארי (שבת, 19:00, ספורט 5+)

המקום של נאפולי בין שלוש הראשונות כנראה מובטח, אבל כעת מאוריציו סארי ושחקניו חומדים את המקום השני שמעניק העפלה אוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות. קליארי כבר גמרה את העונה, יחסי הכוחות נוטים בבירור לטובת המארחת וכל תוצאה פרט לניצחון נאפוליטני תהווה הפתעה גדולה. קלידו קוליבאלי מוצהב וניקולה מקסימוביץ' מועמד לפתוח במקומו במרכז ההגנה של נאפולי.

יובנטוס - טורינו (שבת, 21:45, ספורט1)

הגברת הזקנה תארח את ה"דרבי דלה מולה" ה-195 (במשחקים רשמיים) בידיעה שניצחון עשוי להעניק לה את האליפות בתום המחזור. המאזן הביתי של יובה בליגה לא פחות ממדהים: 33 ניצחונות רצופים. טורינו לא ניצחה את היריבה העירונית במשחק חוץ מאז אפריל 1995 ולמרות שהיא בכושר לא רע, קשה לראות אותה יוצאת עם שלוש נקודות. מסימיליאנו אלגרי צפוי לבצע רוטציה בהרכב כדי לאפשר לכמה שחקנים מנוחה לקראת הגומלין נגד מונאקו בחצי גמר ליגת האלופות. שטפן ליכטשטיינר, קוג'ו אסמואה ואפילו שוער המשנה נטו, נמצאים בתמונת ההרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully