וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בהפועל ירושלים, פיטרסון: "צריכים להיות קשובים אחד לשני"

5.5.2017 / 8:40

הקבוצה מהבירה מרוצה מהיכולת שהציגה ברוב שלבי המשחק מול אילת, אבל לא מהתפקוד בדקות הסיום שהוביל להפסד. פיאניג'אני מוצא נישה לג'נטילה: "הוא שיחק יותר בפנים והצליח לתרום לנו"

one

הפועל ירושלים אמנם נראית קצת יותר טוב בתקופה האחרונה, אבל במבחן התוצאה היא ממשיכה לפשל מפעם לפעם. אמש (חמישי) האדומים הפסידו 86:80 להפועל אילת אחרי הארכה, לא מעט בגלל תפקוד לקוי במאני טיים, כולל אי עבירה ביתרון שלוש נקודות בשניות האחרונות של הזמן החוקי, שאפשרו לאילת לכפות תוספת זמן. "כל ניצחון חשוב עבורנו, לכן זה מאכזב. המשחק היה בידיים שלנו, אבל אנחנו משתפרים לקראת המשחקים החשובים", אמרו במועדון בסיום.

המשחק אמש עורר בהפועל ירושלים תחושות אמביוולנטיות. מחד, נרשמה שביעות רצון על כך שהקבוצה שלטה ברוב דקות המשחק והציגה "אנרגיות אחרות", כדברי גורם בקבוצה. מאידך, נרשמה אכזבה גדולה מהתפקוד בסיום המשחק.

אלסנדרו ג'נטילה הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מתחיל למצוא את עצמו? ג'נטילה/ברני ארדוב

סימונה פיאניג'אני סיכם: "אני לא שמח שהפסדנו, אבל השחקנים שלי שיחקו טוב. אם אנחנו יכולים לשחק ככה במקום קשה כמו אילת, אז אנחנו יכולים לנצח בכל מקום. הקבוצה צברה ביטחון וזה חשוב עבור הפלייאוף והשלבים המכריעים. אלסנדרו ג'נטילה שיחק יותר בפנים ותרם. נמשיך להשתפר לקראת הפלייאוף".

טראוויס פיטרסון התייחס לכך שלא נעשתה עבירה במהלך המכריע בזמן החוקי: "העבירה לא בוצעה מיד והם קלעו, פספסנו את ההזדמנות, אבל זה קורה ואנחנו צריכים להיות יותר קשובים יותר אחד לשני על המגרש. זה הפסד כואב, אבל שיחקנו טוב לאורך רוב המשחק".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully