וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי חיפה הגיעו לאימון. ורמוט: "אנחנו סובלים לא פחות מהאוהדים"

5.5.2017 / 12:02

כ-40 אוהדים מטעם "הקופים הירוקים" הגיעו לכפר גלים, שוחחו עם גיא לוזון ותמכו באלירן עטר. הקשר בראיון: "מאז ינואר הסגל שלנו לא מאוזן". המאמן תרגל שלושה בלמים, קשר גנק ברשימות

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: ערב הגאלה של מכבי תל אביב, יריבת הירוקים בראשון

כ-40 אוהדי מכבי חיפה מטעם ארגון "הקופים הירוקים" הגיעו הבוקר (שישי) לאימון המסכם לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. האוהדים ביקשו לדבר עם השחקנים שהגיעו לגדר החוצצת בניהם יחד עם המאמן גיא לוזון ומנהל הקבוצה רפי אוסמו. האוהדים ביקשו מהשחקנים לגלות מחויבות ו"לתת הכל למען המועדון". למקום ניגשו דקל קינן ואלירן עטר שדיברו בשם השחקנים. "השחקנים כאן מחויבים ואוהבים את המועדון. הם כואבים את המצב", אמרו. בתום השיחה ביקשו האוהדים לדבר עם אלירן עטר. האוהדים קראו לעברו: "אנחנו אוהבים אותך ונמצאים מאחוריך".

בחיפה מבינים שהסיכוי להגיע לאירופה העונה נמוך, ובינתיים מתרגל גיא לוזון באימון שיטה נוספת שאיתה הוא שוקל להנחיל לקראת המשחקים מול הקבוצות הגדולות בעונה הבאה. על פי התרגול לוזון יעלה במערך של שלטשה בלמים (קגלמאכר, בן דוד, קינן) כשההפתעה מגיעה בצד ימין של ההגנה, שם תורגל עמית זנטי, כשסאן מנחם יפתח בקו שמאל. בקישור תורגלו נטע לביא, אניס אלושי, רועי קהת וגילי ורמוט, כשבהתקפה ישחק אלירן עטר. עדיין לא ברור האם זה ההרכב הסופי של המאמן. מארק ואליינטה, איאד אבו עביד ופיטים עזמי שוב לא תורגלו בהרכב. ואליינטה מאוכזב מאוד מהמצב שנוצר. בחלק מהאימונים בו ערך לוזון תרגול טקטי, ואליינטה התבקש להתאמן בצדי המגרש עם מאמן הכושר אורי הראל. "מארק סובל כאן ורק מחכה שהעונה הזאת תיגמר. אין שום קשר בינו לבין גיא. פשוט שמו עליו 'איקס'", אמר אחד מחבריו. ואליינטה פתח פעם אחת בהרכב מאז הגיע לוזון. זה קרה מול מכבי תל אביב, אז הוא הוחלף בדקה ה-60'. אבו עביד ועזמי לא שותפו אפילו כמחליפים.

עמית זנטי שחקן מכבי חיפה לנוער. אדריאן הרבשטיין
ההפתעה של לוזון. זנטי/אדריאן הרבשטיין

במועדון משוכנעים שנושא המנהל הספורטיבי יסתיים בשבוע הבא, אז תתקבל החלטה סופית. אליסון דוס סנטוס, עימו מתנהלים מגעים מאז ינואר, ומגן שטוטגרט פלוריאן קליין, אמורים להצטרף אחרי שכבר בראיונות הובהר למועמדים כי יש החלטה עקרונית להחתימם, שתשתנה אם יטילו וטו. אחד השחקנים שנמצאים ברשימות של לוזון הוא קשרה של גנק, יוני בוינס. לקשר האחורי יש חוזה לעונה נוספת בקבוצה והוא יחזור אליה בהשאלה מווסטרלו, במדיה שיחק העונה. יחד עם זאת, על פי דיווחים כלל לא בטוח שימשיך בקבוצת האם. בוינס (29, 21 הופעות העונה בליגה הבלגית) שיחק בעבר תחת לוזון בליאז' ומאוחר יותר בצ'רלטון. במועדון ביקשו מלוזון להקפיא כרגע את התכניות עד להגעת מנהל ספורטיבי, ולכן עדיין לא ברור האם השחקן יגיע. המשא ומתן עם דין פורמן, עימו התנהל משא ומתן באמצעות סוכן השחקנים שלומי בן עזרא, הופסק בינתיים בשל העלויות הגבוהות שדורשת קבוצתו - 700 אלף יורו תמורת הכרטיס. המטרה של לוזון היא להחתים קשר אחורי זר ברמה גבוהה, שיצטרף לשני הזרים שאמורים להצטרף ולקגלמאכר. שני הזרים האחרים ישחקו בעמדת הקשר (50/50, ואצק עדיין מתנדנד, הובאן הוצע), ובמידה והולמאר אייולפסון יעזוב יגיע גם שחקן התקפה, אחרת הוא יישאר כזר השישי.

על פי דיווחים בגרמניה, ייתכן שאניס אלושי יחזור לנירנברג. בחיפה, כידוע, לא מתלהבים לממש את האופציה על השחקן והוא אמור לחזור לגרמניה.

(עדכון ראשון: 8:27)

גילי ורמוט שחקן מכבי חיפה מול מאור מליקסון, בן תורג'מן שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"לא ישן אחרי המשחקים האחרונים". ורמוט/ברני ארדוב

בנושא אחר: הקשר גילי ורמוט התראיין הבוקר לפאנל של רדיו חיפה והתייחס למשחק הקרוב וליכולת של הקבוצה. "למכבי תל אביב סגל שחקנים איכותי יותר. לא כל קבוצה עדיפה מנצחת. ניצחנו בעבר את מכבי תל אביב ואת באר שבע", אמר הקשר. "הצד החיובי במכבי חיפה העונה זה הקהל. הלב יוצא אל הקהל אבל אנחנו סובלים לא פחות מהם. אני אישית לא ישן אחרי המשחקים האחרונים".

"בתחילת השנה לא חשבתי שיש פערים גדולים. בעקבות השחרורים בינואר נהיה לנו סגל לא מאוזן", סיכם. "זה לא נכון שאין לנו על מה לשחק. אנחנו משחקים קודם כל על הכבוד שלנו. זאת הפרנסה שלנו. אני אישית לא יכול להתרגל להפסיד כל הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully