וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט עלתה ל-0:2 מול יוטה, וושינגטון צימקה ל-2:1 מול בוסטון

בליץ של הווריירס ברבע הראשון נתן להם ניצחון 104:115 קליל על הג'אז נטולי ג'ורג' היל, שורה סטטיסטית מרשימה לדוראנט. הוויזארדס הביסו 89:116 במשחק שכלל שמונה טכניות ושלוש הרחקות

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. AP
רבע ראשון נהדר. גרין/AP

שני משחקים נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) בפלייאוף ה-NBA: וושינגטון צימקה ל-2:1 את סדרת חצי גמר המזרח מול בוסטון עם ניצחון 89:116, ובהמשך גולדן סטייט עלתה ל-0:2 מול יוטה עם ניצחון 104:115.

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. AP
טיול קליל. קרי ודוראנט/AP

גולדן סטייט - יוטה 104:115 (הווריירס עלו ל-0:2 בסדרה)

הנה נתון שמספר את סיפור הסדרה עד כה: יוטה לא הובילה ולו שנייה בשני המשחקים הראשונים. אחרי משחק ראשון חד צדדי, הג'אז שוב לא נתנו פייט של ממש לסגנית האלופה, שממשיכה לשייט גם כשעוזר המאמן מייק בראון עומד על הקווים ושובו של סטיב קר מעורפל. לחבורה של קווין סניידר היו נסיבות מקלות: ג'ורג' היל נעדר מהמשחק בשל פציעה, ובלעדיו האיזון הופר וגם סטף קרי, שהיה בעצמו בספק למשחק אך התאושש בזמן, הרגיש חופשי יותר.

תוצאת המשחק פחות או יותר נסגרה ברבע הראשון, בו הוווריירס ברחו ללמעלה מ-20 הפרש וסיימו אותו ביתרון 15:33, הרבה בזכות התפוצצות התקפית לא אופיינית של דריימונד גרין, שצלף ב-12 הדקות הראשונות חמש שלשות. הג'אז עוד הצליחו להתעורר ולהשיב מלחמה כשצימקו למינוס 10 בלבד, אבל הפער לא באמת ירד עד הסיום לרמה שהעמידה את הניצחון של הווריירס בסכנה. קווין דוראנט היה נפל עם 25 נקודות, 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, קרי תרם 23 ו-7 אסיסטים משלו, בעוד דריימונד גרין סיים עם 21, 7 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-4 חטיפות. גורדון הייוורד נתן את כל כולו אצל הג'אז וסיים עם 33 נקודות, גם רודי גובר היה טוב התקפית עם 16 ו-16 ריבאונדים, אבל זה לא הספיק כדי לגרום לגולדן סטייט להזיע. אולי בסולט לייק סיטי הדברים ייראו קצת אחרת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ג'ון וול, וושינגטון וויזארדס, עם מאמן בוסטון סלטיקס בראד סטיבנס. AP
שוב עצבניים. וול ובראד סטיבנס/AP

וושינגטון - בוסטון 89:116 (הוויזארדס צימקו ל-2:1 בסדרה)

כל מי שבעניין של כדורסל בסגנון בושידו, מוזמן לא להחמיץ אפילו שנייה מהסדרה הלוחמנית הזו. גם שני המשחקים הקודמים לוו בלא מעט עימותים, דם וטראש טוק, אבל במשחק הלילה המתיחות בין השתיים הגיעה לשיאה. התוצאה: שמונה עבירות טכניות ולא פחות משלוש הרחקות, אחת מהן, של קלי אוברה מהוויזארדס, עלולה להביא להשעייה נוספת שלו. גם ברנדון ג'נינגס (וויזארדס) וטרי רוזיר (סלטיקס) ספגו טכניות כפולות והורחקו, אבל אוברה, שדחף את קלי אוליניק במכוון אחרי שסחט ממנו עבירת תוקף, עלול להיענש בחומרה.

בכל מה שקשור לכדורסל, זה דווקא לא היה כוחות. בראדלי ביל שהיה חלש בשני המשחקים הראשונים וסבל מימי קליעה חלשים קלע את כל 7 הנקודות הראשונות של הביתיים, והוויזארדס רצו 0:22, לא פחות, במהלך הראשון הראשון כדי לסיים אותו ביתרון 17:39. הפעם, בניגוד לשני המשחקים הקודמים, היא גם הצליחה לשמור על הפער ובעיקר סוף סוף מצאה דרך להגביל את אייזאה תומאס הבלתי נלאה, שנעצר הפעם על 13 נקודות בלבד. ג'ון וול סיים עם 24 ו-8 אסיסטים, אוטו פורטר הוסיף 19 ואפילו בויאן בוגדנוביץ' שהציג יכולה חלשה בסדרה עד כה, בלט עם 19 משלו לצד 10 ריבאונדים. מנגד, הסלטיקס לא הצליחו להיכנס לקצב אפילו לשנייה אחת. אל הורפורד סיים כקלע המוביל עם 16, ג'יי קראודר הוסיף 14, אבל הפעם הבור שבוסטון כרתה לעצמה היה פשוט גדול מדי. שימו לב לתוצאה הכוללת של שתי הקבוצות ברבעים הראשונים בסדרה: 70:119 לוויזארדס (!). לזה, כך נראה, הסלטיקס חייבים למצוא פיתרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully