וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים לקראת שבת. שחקנים בהפועל תל אביב: "יותר גדול מטדי"

מחזור מכריע בפלייאוף התחתון: קורצקי מתלבט בין רייכרט לאבו זייד לקראת המפגש מול אשקלון, השחקנים דרוכים: "מטורף, משפחות יבכו". מנגה יוסט לחוד בהיעדר איבנצ'יץ'. בית"ר: עזרא סובל מדלקת בברך, ייעדר מול סכנין

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: הפרק התשיעי בסדרה "מינוס 9"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

18:30 בני סכנין יוסי אבוקסיס מתלבט אם לפתוח במערך של שלושה בלמים או שלושה קשרים במרכז המגרש. לפי התרגול ז'אורז'יניו יירד לספסל כשעידן שמש יפתח במקומו (שלמה וייס).

16:55 הפועל אשקלון כ-300 כרטיסים אחרונים נותרו ליציע אשקלון. בשל כך, תיפתח גם מחר בשעה 11:00, קופה באצטדיון באשקלון (אופיר סער).

15:07 הפועל תל אביב: שחקני הפועל תל אביב דרוכים לקראת המשחק הגורלי מול הפועל אשקלון: "זה יותר גדול מטדי", אמר אחד השחקנים. "אז, אם הפועל תל אביב הייתה מפסידה, אז מקסימום היא הייתה מסיימת את הליגה במקום השני. פה אם מפסידים זהו, נגמר הסרט. אנשים פה חיים את הקבוצה. משפחות יבכו. מטורף, פשוט מטורף". מוטי ברשצקי ובן רייכרט ישובו להרכב.

14:38 עירוני קרית שמונה: שלומי אזולאי החלוץ סובב את הקרסול ולא יהיה בסגל. (שלמה וייס).

הרכב משוער: מהדי זועבי, ניזאר אבו קטיפאן, בר הלל, דין מימוני, אמיר נסאר, עומר צלישר, שלומי אזולאי, אופיר קריאף, ג'ייקוב נג'וקו, אחמד עאבד, שובל גוזלן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אלי אלבז שחקן הפועל כפר סבא חוגג. קובי אליהו
יעשה זאת שוב? אלבז/קובי אליהו

14:18 הפועל כפר סבא: סלובודאן סימוביץ' צפוי לפתוח במרכז ההגנה של הפועל כפר סבא בעקבות ההרחקה של טל בנש. דושאן מאטוביץ' ששיחק במרבית העונה כבלם יוסט לעמדת המגן השמאלי וליאור לוי ישחק במקום בנש באגף הימני. אלי אלבז צפוי להמשיך בהתקפה (יניב טוכמן).

הרכב משוער: קדוש, ליאור לוי, סימוביץ', איציק כהן, מאטוביץ', רז כהן, יובל יעקובוביץ', גיא חדידה, טל איילה, מאוויס צ'יבוטה, אלי אלבז.

12:24 מ.ס. אשדוד: אור אינברום יעדר ממשחקה של קבוצתו מחר מול הפועל רעננה בשל צבירת כרטיסים צהובים. חאתם עבד אלחמיד, גדי קינדה, קרלו ברושיץ' וטום מונד צפויים לנוח ולא לשחק. המאמן רן בן שמעון צפוי לשמור על מערך שלושת הבלמים עם טום בן זקן כבלם מצד ימין ולהציב את בנצי מושל ודן ביטון בכנפיים. עודד דוידוב יפתח בקישור ובהתקפה ישחקו יחד דין דוד ודולי מנגה. (יניב טוכמן)

הרכב משוער: ג'ראפי, מושל, בן זקן, סירושטיין, ברדע, ביטון, דוידוב, בקל, עזריאל, מנגה, דוד.

11:25 הפועל תל אביב: כ-150 אוהדים הגיעו לאימון הקבוצה לקראת המשחק מול אשקלון. האוהדים תלו שלטים ושרו לשחקנים: "אנחנו לא ישנים בלילה" (עמית גולדשטיין).

10:29 הפועל חיפה: המאמן ניר קלינגר מורחק ולכן מאיר בן מרגי יעמוד על הקווים. קלינגר שהעביר את האימון אתמול לא תרגל הרכב, אך מסתמן כי יערוך שני שינויים, כשאופק פישלר יפנה את מקומו מעמדת הבלם ומהראן לאלה הפצוע יפנה את מקומו לאדילסון באהיה. במקום פישלר צפוי לפתוח אושרי רואש, כשגם ברונו פניירו חזר מפציעה ונמצא בתמונה. ז'וליו סזאר שוב לא בתמונת ההרכב וצפוי לעזוב בתום העונה. באהיה, לעומתו, מקבל קרדיט וההערכה היא שיישאר.

הרכב משוער: פיט פלטהאוזן; דור מלול, ניסו קפילוטו, אושרי רואש, שמואל שיימן; לירן סרדל, דור פרץ, מקסים פלקושצ'נקו , עדן בן בסט, חנן ממן; אדילסון באהיה.

9:58 בני סכנין: שוער הקבוצה, מחמוד קנדיל, סובל מדלקת בשריר האחורי והצטווה לנוח עשרה ימים כך שלא יהיה בסגל למשחק מחר מול בית"ר ירושלים. אסף רז השוער המחליף יעמוד בין הקורות. גם אברהם פאס לא צפוי להיות כשיר למשחק. המאמן יוסי אבוקסיס יתרגל היום באימון המסכם את ההרכב כשעדיין לא ברור אם יעלה עם תאמבי סגס כבלם או כקשר. ז'אורז'יניו צפוי להמשיך לקבל קרדיט בהרכב כשבחוד ישנה התלבטות בין עידן שמש ליובל אבידור (שלמה וייס).

9:57 עירוני קרית שמונה: הקבוצה תשלים היום את הכנותיה למשחק מול הפועל כפר סבא. בקבוצה הצפונית כבר מייחלים לסיום העונה אך הבהירו שינהגו כספורטאים במשחק שחשוב מאוד לקרבות ההישארות. תומר קשטן צפוי להמשיך לתת לשחקנים צעירים הזדמנות כאשר ייתכן ואחמד עאבד יחזור להרכב (שלמה וייס).

9:20 הפועל תל אביב: בקבוצה מעריכים שיבואו בין 400 ל-500 אוהדים לאימון שייערך ב-10:30, כדי לתת לשחקנים זריקת מרץ לקראת המשחק הגורלי. מוטי ברשצקי אמור לחזור להרכב של מנחם קורצקי, לו עדיין התלבטות אחת מרכזית: האם לפתוח בקישור עם בן רייכרט שקיבל אישור לשחק, או עם חסן אבו זייד (עמית גולדשטיין).

שחקני הפועל תל אביב. קובי אליהו
אוהדי הפועל הגיעו לתמוך/קובי אליהו
מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי. קובי אליהו
קורצקי עדיין מתלבט בנוגע להרכב/קובי אליהו

8:54 הפועל כפר סבא: בקבוצה החליטו לא לחרוג מהנוהל הקבוע ולצאת לצפון רק מחר בבוקר כהכנה למשחק מול עירוני קרית שמונה. טל בנש המורחק יעדר. המאמן פליקס נעים אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו צריכים לעשות את שלנו ולהתרכז במשחק שלנו". בקרב השחקנים קיימת אופטימיות זהירה באשר לסיכויי ההינצלות והתסריט עליו מדברים במועדון הוא ניצחון חוץ של כפר סבא ותיקו בין הפועל תל להפועל אשקלון שיפתח לכפר סבא פתח להישארות במחזור האחרון (יניב טוכמן).

8:51 מ.ס. אשדוד: אווירת סוף עונה במועדון אחרי שהקבוצה הבטיחה את ההישארות במחזור שעבר. המאמן רן בן שמעון צפוי לשתף מול רעננה מספר שחקנים שלא זכו להרבה דקות באחרונה וביניהם החלוץ דין דוד. מי שייעדרו מחר בשל פציעות הם חאתם עבד אלחמיד, גדי קינדה וקרלו ברושיץ' (יניב טוכמן).

8:21 בית"ר ירושלים: חן עזרא ייעדר בשל דלקת בברכו. מעבר לכך לא צפויים שינויים מהותיים בהרכב. הבעלים אלי טביב צפוי להיפגש השבוע עם אלי אוחנה ועורכי הדין של הצדדים על מנת לנסות ולסכם על חזרתו למועדון. אם הכל יסוכם זכויות הניהול של בית"ר בשנתיים הקרובים יעברו לאוחנה, שיהיה גם האיש החזק במועדון (אופיר סער).

7:44 הפועל אשקלון: יוסיפ איבנצ'יץ שהורחק בשבוע שעבר ייעדר מהמשחק, כאשר דויד מנגה צפוי לשחק בעמדת החלוץ. רז מאיר ומתן חוזז אמורים לשחק מאחוריו, כאשר איסו לינגאנגה יצטרף לחוליית הקישור. מעל אלף אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה מחר (אופיר סער).

7:21 הפועל תל אביב: כל הכרטיסים למשחק נגד הפועל אשקלון נמכרו כבר בתחילת השבוע. היציעים יהיו מלאים והקופות יפתחו רק לאיסוף כרטיסים ולא למכירה.

שוער הפועל תל אביב אריאל הרוש. קובי אליהו
שוער הפועל תל אביב אריאל הרוש/קובי אליהו
שחקני הפועל תל אביב. קובי אליהו
אוהדי הפועל במתחם האימונים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully