וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אנחנו משחקים בצורה מרגשת. אני גאה בדרך שלנו"

מאמן הפועל אילת היה מאושר אחרי הניצחון על הפועל ירושלים. על אי שיתופו של אפיק ניסים החל מהרבע הרביעי: "לא החלטה שקשורה בכדורסל". פיאניג'אני: "לוקח מהמשחק את זה שהובלנו לאורך זמן"

one

הפועל אילת השלימה היום (חמישי) ניצחון גדול על הפועל ירושלים 80:86 והשוותה את רצף הניצחונות הגדול בתולדותיה שעמד על שמונה ניצחונות.

שחקנה של אילת, וויל דניאלס, שקלע 16 נקודות וצלף את השלשה שכפתה הארכה : "עבדנו כקבוצה, כצוות. אנחנו מנצחים כקבוצה וגם מפסידים כקבוצה. כולם היו חלק מהניצחון ויש לנו מאמנים נפלאים. מגיע לירושלים קרדיט, הם שיחקו מצוין והם מאומנים. ניצחנו היום קבוצה טובה. השלשה שלי? המאמן ביקש שנבצע פיק אנד רול. עשינו את הדברים בצורה נכונה ואני שמח שהגענו להארכה וניצחנו".

המאמן עודד קטש הוסיף: "הדבר שהכי משמח אותי באופן אישי זה החוויות שאנחנו נותנים לקהל שלנו. בתקופה האחרונה היו כאן משחקים גדולים ואנחנו משחקים בצורה מרגשת. אני גאה בדרך שלנו. להשיג תארים זה עוד רחוק וכולם מבינים את המצב ואת מאזן הכוחות בליגה. מה שלא יהיה - הפלייאוף יהיה קשה מאוד".

על האופי של הפועל אילת והמקום הראשון: "אני חייב לתת את הקרדיט לשחקנים. יש להם אופי נהדר וזה משהו שנבנה עם הזמן. שיחקנו נגד קבוצה מצוינת ברמת יורוליג. המקום הראשון לא כזה חשוב. הכי חשוב מבחינתי שנמשיך להיות בריאים ונשחק כדורסל טוב".

קטש פירגן לכוכב הקבוצה וויל דניאלס: "הוא שחקן מצוין ובחור מדהים. יש לנו מגוון שחקנים שיכולים לעזור ואני יכול לבצע התאמות". על אי שיתופו של אפיק ניסים החל מהרבע הרביעי ועד תום המשחק: "זו לא הייתה החלטה שקשורה בכדורסל".

המאמן המפסיד, סימונה פיאניג'אני אמר לאחר המשחק: "השחקנים פספסו את הרגע לבצע העבירה. באילת ניצלו את זה וכל הכבוד להם. אני לוקח מהמשחק של היום את העובדה שהובלנו לאורך זמן והוכחנו לעצמנו שאנחנו יכולים לשחק טוב ולנצח את כולם".

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"הוכחנו לעצמנו שאנחנו יכולים לשחק טוב ולנצח את כולם". פיאניג'אני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully