וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: דייגו סימאונה ביקש מאלברו מוראטה לעבור לאתלטיקו מדריד

מצלמות הטלויזיה קלטו את צ'ולו משוחח עם החלוץ המאוכזב של ריאל מדריד לפני המשחק בשלישי, ועל פי הדיווחים ביקש ממנו לחבור אליו. דיווח בצרפת: הקולצ'ונרוס קרובים לרכישת אלכסנדר לקאזט מליון

one
שחקן ריאל מדריד אלברו מוראטה. GettyImages
יחצה את הכביש? מוראטה/GettyImages

בתקשורת הספרדית התעניינו גם בדברים שקרו מחוץ למגרש במשחק ליגת האלופות בין אתלטיקו מדריד לריאל מדריד ביום שלישי. מצלמות הטלויזיה קלטו את מאמן אתלטיקו, דייגו סימאונה, משוחח במהלך החימום עם חלוץ ריאל מדריד, אלברו מוראטה בזמן שהוא מכסה את פיו בידיו. לאחר מכן, נראה שסימאונה אמר משהו שגרם למוראטה לפרוץ בצחוק. על פי דיווחים בספרד, המאמן הארגנטיני אמר למוראטה: "בוא איתי לאתלטיקו".

בקיץ שעבר היו שמועות על כך שסימאונה מעוניין להביא את מוראטה לאתלטיקו, אך לאחר שיחה עם זינדין זידאן החלוץ חזר הביתה לריאל מדריד. לאחרונה מוראטה הביע אכזבה מכמות הדקות שלו בבלאנקוס והוא מעוניין, על פי פרסומים בספרד, לעזוב את קבוצת נעוריו ונראה שאופציית הקולצ'ונרוס תחזור לשולחן.

מבחינת התקשורת הספרדית אין סיכוי שמוראטה יישאר במדריד בשנה הבאה, והדיווחים קושרים אותו למעבר לאחת מהקבוצות הגדולות באיטליה, גרמניה, אנגליה או אפילו למעבר לכסף הגדול של סין. למרות הכל, הפייבוריטית להחתימו היא ככל הנראה צ'לסי, מוליכת הליגה האנגלית, וזאת בשל ההיכרות של מוראטה עם מאמנה האיטלקי של הבלוז שהביא אותו ליובנטוס, אנטוניו קונטה.

אלכסנדר לקאזט ליון. רויטרס
באתלטיקו רוצים שיגיע בכדי לגרום לגריזמן להישאר. לקאזט/רויטרס

ובינתיים, בצרפת מדווחים שאתלטיקו מדריד קרובה לרכש ראשון לקראת העונה הבאה בדמותו של אלכסנדר לקאזט. ב"לאקיפ" טוענים שחלוצה המצוין של ליון נמצא במו"מ מתקדם עם הקולצ'ונרוס, שמציעים לו חוזה לחמש שנים. אתלטיקו, כך על פי הדיווח, תנסה לגרום לאנטואן גריזמן להישאר בקבוצה על ידי החתמתו של לקאזט. ליון מצידה דורשת 60 מיליון יורו עבור החלוץ שכבש כבר 24 שערי ליגה העונה ב-25 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully