וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקת: "הייתי רוצה שבית"ר תעבור למישהו עם יותר משאבים"

ראש עיריית ירושלים התארח בוואלה! TALK, התייחס לאלימות האוהדים ("לשמחתי התחילו להתייחס לזה") וביקר: "בשביל הצלחות צריך להשקיע יותר. המועדון הוא לא אמצעי, הוא מטרה"

צילום: יותם רונן, שי מכלוף

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, התארח אצל יעקב אילון בראיון המרכזי בוואלה! TALK ובין היתר נדרש לסוגיית בית"ר ירושלים ואוהדיה.

ברקת דחה טענות שגרסו כי הוא מתחמק מעימות עם ארגון האוהדים "לה פמיליה": אני לא נחשב כאיש פחדן. אני יודע להילחם ומוקיע כל אלימות באשר היא. אלימות ביציעים, במילים ומעשים. אני נלחם באלימות של נוער פלסטיני זורק אבנים ובקיצוניים מימין ומשמאל, ויש ויש כאלה וכאלה. נלחמנו בכל מקום ואני הראשון שנלחם. הייתה תקופה שהמועדון לא נלחם באלימות וכשהוא לא נלחם נתנו קנסות למועדון. עכשיו לשמחתי הרבה יותר טוב. אלי טביב יותר מתייחס לאלימות והא יקבל ממני ומהמשטרה גיבוי להילחם באלימות".

ברקת הוסיף: "אלונה (ברקת) גיסתי המדהימה באה מהסיבות המדהימות והייתי רוצה לראות את טביב מביא את המועדון לזכות באליפויות. בשביל זה צריך להשקיע משאבים גדולים יותר משהוושקעו עד היום. המועדון הוא לא אמצעי, הוא מטרה והצלחת בית"ר חשובה. הייתי רוצה לראות עוד שותפים או העברת הקבוצה למי שיש לו יותר משאבים. לצערי הרב בנוער של בית"ר חלה נסיגה. אני רוצה לראות שם יותר השקעה וחיבור לוותיקים, והכי חשוב לתקצב את המועדון".

וואלה! Talk עם ניר ברקת. מערכת וואלה!
ביקורת על טביב? ברקת/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully