וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 0:5 את קריסטל פאלאס

הסיטיזנס התבססו במקומות המובילים לליגת האלופות. דויד סילבה, קומפני, דה בראונה, סטרלינג, ואוטאמנדי כבשו. המאזן הביתי של מרקו סילבה נקטע. בשישי: טוטנהאם הפסידה 1:0 לווסטהאם

שחקן טוטנהאם, דלה עלי. רויטרס
דלה עלי לא מאמין שזה קורה לו/רויטרס

המחזור ה-36 בפרמיירליג האנגלית יצא לדרך כבר אמש (שישי) עם משחק בין וסטהאם לטוטנהאם. לפני ההתמודדות התרנגולים עדיין חלמו על אליפות ראשונה מאז 1961, אבל אחרי 90 דקות ירדו מנוצחים 1:0 וכנראה איבדו סיכוי. מנצ'סטר סיטי עלתה זמנית למקום השלישי עם 0:5 קל על קריסטל פאלאס. בתחתית, האל סיטי הפסידה במפתיע 2:0 בבית לסנדרלנד שכבר ירדה, וסוונסי ניצלה זאת כדי לעלות מעל הקו האדום עם 0:1 על אברטון.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם וינסנט קומפני (משמאל). רויטרס
טיל לחיבורים. וינסנט קומפני, משמאל, עם החברים/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - קריסטל פאלאס 0:5

פפ גווארדיולה יסיים לראשונה בקריירת האימון שלו עונה ללא תואר, אבל קרוב לוודאי שיוכל להתנחם בהשגת הכרטיס לליגת האלופות. השאלה היא רק באיזה מקום. מנצ'סטר סיטי עלתה זמנית למקום השלישי והתבססה בטופ 4 עם חמישייה לרשת הקבוצה שלא ניצחה אותה בחוץ מאז דצמבר 1990. דויד סילבה פתח בחגיגה עם שערו ה-50 במדים התכולים כבר אחרי שתי דקות, קווין דה בראונה בישל לקפטן וינסנט קומפני (49) וכבש בעצמו (60), ראחים סטרלינג שחזר להרכב הוסיף (82) וניקו אוטאמנדי חתם (93) את הניצחון הגבוה ביותר של סיטי העונה. פאלאס עדיין לא הבטיחה הישארות.

דקה 2: גול! דויד סילבה שלח כדור שמאלה לסטרלינג שהקפיץ לרחבה, קלי הרחיק רע ודויד סילבה הספיק להגיע ולבעוט באין מפריע מתוך הרחבה אל הרשת. השער הכי מהיר של הסיטיזנס בליגה מאז פברואר 2015, ויותר חשוב: השער ה-50 של הספרדי במדי הקבוצה. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 36: בנטקה כמעט השווה עבור האורחים, אבל קבאז'רו בזינוק מצוין הצליח להדוף את הנגיחה של החלוץ הבלגי.

דקה 49: גול! שער תוצרת בלגיה של הסיטיזנס. כדור קרן ראשון של דה בראונה נבלם, אבל חזר אל הקשר שבמסירה קצרה מצא את בן ארצו קומפני. הקפטן לא המתין ובנגיעה ירה לחיבורים מ-14 מטרים את השני שלו העונה. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 57: דה בראונה חיפש את הבישול ה-15 שלו העונה ושלח את סאנה בצד שמאל, אבל הבעיטה של הגרמני נעצרה אצל השוער הנסי.

דקה 60: גול! ז'סוס השאיר לדה בראונה, שבבעיטה אלגנטית מ-16 מטרים מצא את החרך בין השוער לקורה. הנסי רק נגע בדרך לרשת, 0:3 למנצ'סטר סיטי.

דקה 82: גול! טורה הקפיץ ימינה לעבר סבאלטה המחליף, שהוריד בנגיחה לסטרלינג. הקשר ירה בחצי יעף אל הרשת את שערו הראשון מאז פברואר והשני בלבד ב-2017. כבר 0:4 למנצ'סטר סיטי.

דקה 90+3: דה בראונה הגיע ל-15 בישולים בליגה עם כדור חופשי מצד ימין, אותו הבלם אוטאמנדי המשיך בנגיחה פנימה. 0:5 קל למנצ'סטר סיטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם דויד סילבה. רויטרס
חגיגות היובל. דויד סילבה/רויטרס

ווסטהאם - טוטנהאם 0:1

צ'לסי תשחק נגד מילדסברו ביום שני, אבל אין ספק שהיא המנצחת הגדולה של הדרבי הלונדוני שהתקיים כבר בשישי. מנואל לאנסיני כבש בדקה ה-65 והנחיל לטוטנהאם הפסד שכנראה מנשל אותה סופית ממאבק האליפות. בעוד שלושה ימים הבלוז יוכלו להגדיל את הפער בפסגה ל-7 נקודות בזמן שלהם ולתרנגולים יהיו 9 בקופה.

טוטנהאם הייתה עדיפה, אבל לא הצליחה למצוא את הרשת ואדריאן הציל פעמיים מרגלי קיין בדקה ה-21. מנגד, מנואל לאנסיני ניסה לעקוץ כמה פעמים את האורחת ובדקה ה-65 גם הצליח אחרי עבודת הגנה לא טובה של התרנגולים ובעיטה מקרוב פנימה. מאוריסיו פוצ'טינו שלח הרבה שחקנים קדימה, אבל אלו לא מצאו פרצה ודווקא ווסטהאם הייתה קרובה יותר להכפיל. בסיבוב הקודם הפטישים הוליכו 1:2 עד הדקה ה-89, אבל אז הארי קיין כבש צמד דרמטי וטוטנהאם ניצחה 2:3. הפעם ווסטהאם ידעה לשמור על היתרון ובדרך גם הבטיחה סופית עונה נוספת בפרמיירליג.

שחקן ווסטהאם, מנואל לאנסיני. רויטרס
בשירות צ'לסי. מנואל לאנסיני/רויטרס

האל סיטי - סנדרלנד 2:0

המאזן הביתי המרשים של מרקו סילבה (41 משחקים רצופים ללא הפסד בית, מאז מרץ 2014) שהמשיך עם שישה ניצחונות ותיקו מאז הגיע להאל סיטי, נקטע דווקא על ידי נועלת הטבלה שכבר ירדה ליגה. בילי ג'ונס זינק כדי לנגוח פנימה בדקה ה-69, אחרי נגיחת הכנה של ג'ון אושיי בכדור קרן, וג'רמיין דפו חתם בתוספת הזמן, ספק מנבדל. סנדרלנד, שלא ניצחה ב-10 המחזורים הקודמים וכבשה במהלכם רק פעמיים, הכפילה את הכמות במשחק אחד.

אבל הרננדס שחקן האל סיטי מאוכזב. רויטרס
האל סיטי בהלם. אבל הרננדס/רויטרס

משחקים נוספים

לסטר סיטי - ווטפורד 0:3
ללסטר: ווילפרד אנדיני (38), ריאד מחרז (58), מארק אולברייטון (90+3)

ברנלי - ווסט ברומיץ' 2:2
לברנלי: סם ווקס (56 ו-86). לווסט ברומיץ': סלומון רונדון (66), קרייג דוסון (78)

בורנמות' - סטוק סיטי 2:2
לבורנמות': ג'וניור סטניסלאס (62), ריאן שואוקרוס (81, עצמי). לסטוק: ליס מוסה (33, עצמי), מאמה בירם דיוף (73)

סוונסי - אברטון 0:1
לסוונסי: פרננדו יורנטה (28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully