וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלה איינוגבה: "אני לא מפחד מהפועל תל אביב. אנחנו נילחם עבור האוהדים שלנו"

הפועל אשקלון קיימה מסיבת עיתונאים לקראת משחק התחתית החשוב מול הפועל תל אביב (ש', 19:00, ספורט5). עוד הוסיף השוער: "אנחנו מוכנים לתת את כל מה שיש לנו". היו"ר איתן קנסטיני: "הייתי חותם על להיות במצב הזה בתחילת העונה"

יוסי ציפקיס

בווידאו: יובל נעים בפרק 9 של "מינוס 9"

הפועל אשקלון קיימה הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק התחתית הקריטי נגד הפועל תל אביב ביום שבת (19:00, ספורט5) באיצטדיון המושבה, משחק שיכול לקבוע את זהות אחת מהיורדות לליגה הלאומית.

יובל נעים דיבר על המשחק: "בדרך כלל קבוצות ברמתנו נלחמות על הירידה נגד קבוצות בסדר גודל יחסית קטן, אבל ברגע שאתה מתמודד מול מועדון כמו הפועל תל אביב העבודה נעשית קשה יותר. אני מקווה שנגיע למשחק מאורגנים ומסודרים, אנחנו מודעים לכמות האנשים שרוצה שנעשה תוצאה טובה".

על האווירה בשבוע שקדם למשחק אמר: "ניסינו להרגיע, כי יש המון לחץ. לא בכל שבוע יש משחק מהסוג הזה. צריך לשים דברים בפרופורציות, לא דיברנו יותר מדי, השחקנים חכמים ומבינים בדיוק את המשמעות של המשחק. אנחנו עושים עונה טובה ואני מקווה שנהפוך אותה לענקית ונישאר בליגה".

על כך שהפועל אשקלון לא מקבלת יותר מדי יחס בתקשורת: "התרגלנו כבר לעובדה שאף אחד לא סופר את אשקלון. האחריות על הכתפיים שלנו. לא משנה מה אנשים ופרשנים אומרים, אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ואני מקווה שנחזור עם תוצאה טובה".

על העובדה שהמשחק ישוחק מול איצטדיון מלא באוהדי הפועל תל אביב: "אנחנו מודעים לעובדות. יהיו 12,000 צופים, 11,000 מהם של הפועל תל אביב. ננסה לשמח את ה-1,000 שיגיעו מאשקלון. זה לא סוד שהקהל של הפועל תל אביב דוחף את הקבוצה, אבל לפעמים זה גם יכול להלחיץ אותה. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולא על היריבה, כפי שעשינו עד כה במשחקי הפלייאוף. מקווה מאוד שנעמוד במשימה".

נעים התייחס להחלוץ יוסיף איבנצ'יץ' שהורחק במשחק מול הפועל כפר סבא ולא ישחק ביום שבת: "האדום שהוא קיבל היה חסר אחריות ומיותר, ובגלל זה נצטרך לבצע כמה שינוים. הוא שחקן שמוסיף המון כוח וחבל שהוא עשה את השטות הזאת".

על מצב העניינים הנוכחי, בו הכל תלוי באשקלון: "רצינו להגיע למצב הזה. היינו מעדיפים כבר להישאר בליגה, אבל המטרה הייתה להגיע לסוף הפלייאוף שהדברים תלוים בנו, ואת זה השגנו. המשימה קשה מאוד אבל עבדנו מספיק קשה. ההנהלה, השחקנים, וכל מי שקשור להפועל אשקלון רוצה שהמועדון הזה יישאר בליגה. מקווה מאוד שנצליח".

יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
"מקווה שנהפוך עונה טובה לעונה ענקית". יובל נעים/לירון מולדובן

יו"ר הקבוצה, איתן קסנטיני, הוסיף: "אנחנו נמצאים לפני משחק מאוד חשוב. אנחנו לא מתייחסים לרעשי רקע, כמו הסיפור עם בן רייכרט. החלטנו שנשים את כל זה בצד, לא רוצים להתעסק עם זה. אנחנו נדבר במגרש. אני מאמין ביובל ובסגל. אם הייתם מודיעים לי שאנחנו נהיה במצב הזה לפני העונה, הייתי חותם על זה. הייתה לנו עונה קשה, אבל החלטנו ביחד, ההנהלה, הצוות והשחקנים, שאנחנו נשארים ונלחמים עד הסוף.

על משכורות השחקנים אמר: "ביום השני הקרוב השחקנים יקבלו את המשכורות שלהם".

שוערה הניגרי של אשקלון, דלה איינוגבה, אמר: "אין הבדל בין משחקים, זה כדורגל. 22 שחקנים על המגרש. אנחנו מוכנים לתת את כל מה שיש לנו, אין סיבה שנהיה לחוצים לפני המשחק בגלל שזאת הפועל תל אביב. מעולם לא פחדתי מהם או מכל קבוצה אחרת, שמות לא משחקים תפקיד אצלי. מבחינתי מדובר בעוד משחק חשוב בפלייאוף התחתון".

על אוהדי הפועל אשקלון: "אני רוצה להודות לאוהדים שלנו על עונה נפלאה, הם היו שם בשבילנו ותמכו בנו מההתחלה. הם האמינו שאנחנו יכולים להישאר ולא ויתרו עלינו. אנחנו זקוקים להם ביום שבת ואנחנו נעשה הכל ונילחם עבורם".

איינוגבה דיבר על האחריות האישית שמוטלת עליו לא לספוג: "אני לא רוצה לספוג בשום משחק, זו האחריות שלי ואני צריך שגם חוליית ההגנה שלי תהיה טובה. זה חשוב שנשחק ביחד, נצא למגרש ביחד ונלחם ביחד".

שחקני הפועל אשקלון קיימו היום את אימון הצהריים ולאחריו ערכו גיבוש "על האש", בהשתתפות ראש עיריית אשקלון בפועל תומר גלאם, שדיבר על חשיבות המשחק בשבת לעיר אשקלון, לתדמיתה, לתושביה ולכדורגל הישראלי בכלל.

שוער הפועל אשקלון דלה איינוגבה. מגד גוזני
מקווה לחגוג גם אחרי המשחק ביום שבת. דלה איינוגבה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully