וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההתעניינות מעכו ונתניה: דודו גורש לא יעזוב את הפועל באר שבע

4.5.2017 / 17:30

חרף העובדה שאיבד את אפודת השוער הראשון לגיא חיימוב, גורש החליט שהוא יישאר וייאבק על מקומו בעונה הבאה. חגיגות האליפות הוקדמו ל-13.5. ברק בכר: "לבן ביטון יש חוזה לעונה הבאה"

בני בן סימון
מאמן הפועל באר שבע ברק בכר עם הבלם מיגל ויטור. בני בן סימון
בכר ומיגל ויטור היום/בני בן סימון

הפועל באר שבע ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה ביום שני (20:00, ספורט2), שיהיה גם משחק ההכתרה של הקבוצה, שהבטיחה את האליפות בניצחון החוץ מול מכבי תל אביב ביום שבת האחרון.

"חוגגים את האליפות אבל שומרים על פרופורציות. אנחנו רוצים לסיים את העונה בצורה טובה, אנחנו נהנים. בסופו של דבר נותרו 3 משחקים. אנחנו רוצים לסיים את העונה בצורה הכי טובה ולנצח את כל המשחקים שנשארו לנו". אמר ברק בכר.

"אפשר לנוח אחרי שהשגנו את המטרות, אבל אנחנו רוצים לסיים את העונה בצורה הכי טובה שיש. עבדנו קשה, נהנינו, ובשביל זה אנחנו חיים. צריך ליהנות אבל להמשיך להתאמן טוב, להיות מקצוענים ולהוות דוגמה. בקרית שמונה אחרי האליפות קיבלנו חמישייה בסכנין וזה היה לא נעים. אנחנו לא רוצים שזה יקרה ונרצה ללמוד מהטעויות של אז"

על שחקני הבית אמר המאמן: "אנחנו עוקבים ומעורבים במחלקת הנוער, גם אלונה. ברגע שיהיה שחקן נוער שיהיה ראוי להיות חלק מהסגל ולשחק, הכל יהיה תלוי בו. זה לא קל לשחקנים צעירים, אבל אם יש שחקן צעיר שיהיה מספיק טוב הוא ישחק"

על בן ביטון: "בן ביטון שחקן חשוב מאוד ויש לו חוזה לעונה הבאה. הנטייה היא לא להחזיק שחקנים בכוח, אני בקרוב אשב עם כל שחקן באופן אישי ונסכם יחד את התקופה הזאת, נשב יחד ונתאם ציפיות קדימה".

עוד בנושא:

יעקב בוזגלו תקף את ברקת ובכר: "הפכתם את מאור לשחקן עצוב וחבל"
הפועל באר שבע צפויה להגיש לדן איינבינדר הצעה רשמית בקרוב

שוער הפועל באר שבע דודו גורש. ברני ארדוב
לא רוצה לעזוב. דודו גורש/ברני ארדוב

מיגל ויטור דיבר על חגיגות האליפות: "זה היה כיף גדול. חגגנו אחרי המשחק, אבל אני מצפה לחגיגה גדולה יותר אחרי המשחק נגד מכבי פתח תקוה. כל השנה רצינו לזכות באליפות, אז כשזוכים זה כיף גדול. צריך להישאר מרוכזים עד סוף העונה".

על כך שהוא אולי שחקן העונה: "מחמיא לי מאוד שאנשים חושבים שאני ראוי להיות שחקן העונה ונותנים כבוד והכרה גם לשחקני הגנה"

על ליגת האלופות בעונה הבאה: "הראינו השנה שאנחנו יכולים לעשות דברים יפים באירופה. זה יהיה קשה, אבל אנחנו רוצים כל שנה להתקדם. יהיו לנו יריבות קשות ומאוד מנוסות, אבל אם נעשה את העבודה שלנו אנחנו מסוגלים לנצח אותם ולעשות היסטוריה"

במישור המקצועי: כידוע בהפועל עכו רוצים מאוד להחזיר את השוער דודו גורש לשורותיהם. כמו כן גם במכבי נתניה גיששו לגבי השוער אלא שגורש הבהיר לראשי באר שבע שהוא נשאר בכל מקרה בעונה הבאה. גורש, כך מעידים שחקנים בקבוצה בטוח ביכולותיו לחזור להיות שוער ראשון בעונה הבאה ולכן אינו מוכן לעזוב את האלופה.

בעניין אחר, חגיגות האליפות, פרסם רוביק דנילוביץ', ראש העיר של באר שבע, פוסט בפייסבוק בו הודיע על הקדמת חגיגות האליפות. החגיגות יערכו במוצאי שבת, בתאריך ה-13.5 החל מהשעה 21:30, זאת במקום התכנון המקורי לחגיגות, שהיו אמורות להיערך ב-18.5.

דנילוביץ' אמר בפוסט: "תושבים ואוהדים יקרים,
לאור פניות רבות ובקשות מרגשות ונוגעות ללב, שהגיעו אלינו מצד חתנים וכלות, שיום נישואיהם מתנגש עם התאריך שקבענו לחגיגות האליפות, החלטנו בתיאום עם מועדון הכדורגל הפועל באר שבע ומשטרת ישראל על הקדמת אירוע האליפות למוצאי שבת ה- 13.05.17 החל מהשעה 21:30 (כשעה וחצי לאחר צאת השבת). אנו רואים מצווה גדולה בלשמח חתנים וכלות ביום חופתם. מזל טוב ויאללה הפועל!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully