וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נצרת עילית והפועל ירושלים נפרדו ב-1:1, הפסד דרמטי לשעריים

ברקמן כבש, אך וארן השווה עבור הקבוצה מהבירה, שני מחזורים לסיום העונה. נשר (0:0 מול ראשל"צ) עדיין מעל הקו האדום הודות להפרש שערים עדיף, 2:3 להרצליה על שעריים האחרונה בתוספת הזמן

רם שטראוס שוער הפועל רמת גן. מגד גוזני
רק נקודה לנצרת עילית. רם שטראוס/מגד גוזני

המחזור ה-35 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים. במסגרת הפלייאוף התחתון, הפועל נצרת עילית והפועל ירושלים נפרדו ב-1:1, במשחק בין נשר לראשון לציון לא נכבשו שערים, שעריים הפסידה בצורה דרמטית 3:2 להרצליה ורמת השרון עשתה צעד אל עבר ההישארות עם 1:4 גדול על עפולה. בפלייאוף העליון, קטמון הביסה 1:6 את אחי נצרת ששיחקה עם 9 שחקנים החל מהדקה ה-67.

הפועל נצרת עילית - הפועל ירושלים 1:1

נצרת עילית עלתה ראשונה על לוח התוצאות בדקה ה-26 עם שער של ג'ניה ברקמן, אבל גאטן וארן קיבל כדור טוב וירה לפינה הרחקה בדקה ה-38 בכדי לקבוע את תוצאת המשחק, שמשאירה את שתי הקבוצות עם אותו מספר נקודות (37). נצרת עילית עדיין מתחת לקו האדום והפועל ירושלים ממוקמת במקום המוביל למבחנים.

עירוני נשר - הפועל ראשון לציון 0:0

משחק חלש בנשר משאיר את המארחים בבעיה. לנשר יש 37 נקודות, בדיוק כמו להפועל ירושלים ולהפועל נצרת עילית והיא תצטרך להילחם עד הסוף כדי להינצל מירידה.

גיל יצחק שחקן מכבי שעריים. מגד גוזני
בדרך הבטוחה לירידה? גיל יצחק משעריים מאוכזב/מגד גוזני

מכבי הרצליה - מכבי שעריים 2:3

הפסד דרמטי וכואב לנועלת הטבלה. אורן בן ציון העלה את הרצליה ליתרון אחרי פחות מדקה, גיל יצחק השווה (26) אבל שגיב כהן החזיר את היתרון למקומיים (61). אוסיי מאוולי איזן את התוצאה פעם נוספת בדקה ה-74, אבל מור שקד במבצע גדול בתוספת הזמן השאיר את שעריים במקום האחרון ובמרחק של ארבע נקודות ממקום מבטחים.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל עפולה 1:4

הפסד ראשון בפלייאוף העליון להפועל עפולה. הקבוצה של חיים שאבו התפוצצה לאחר שלא ניצחה שלושה משחקים ברציפות. מירוסלב אנטונוב הבולגרי הוביל את קבוצתו עם שלושער גדול (36, 55 ו-78), פאדי זיידאן הוסיף (80) והשער של נתנאל גולדמן (25) שהעלה את עפולה ליתרון, הפך לשער ניחומים בלבד. ניצחון חשוב לרמת השרון שרחוקה כעת ארבע נקודות מהקו האדום.

הפועל קטמון - מכבי אחי נצרת 1:6

הירושלמים רמסו את אחי נצרת ומשיגים ניצחון ראשון מאז תחילתו של הפלייאוף. וזה לא היה קשה במיוחד. אורי פסו השלים צמד (8 ו-78), ג'ורג' אקפביו הוסיף (52) עם ריצה גדולה שהסתיימה ברשת של נצרת, מיקו ממן (60) גם השתתף בחגיגה, אבירם ברוכיאן כבש עם צ'יפ גדול מעל השוער בדקה ה-76 ושי חדד קינח בפנדל מוצלח בדקה ה-87. מתיאס מרטין הצליח לצמק (66) אבל הרחקתם של איתי אלקסלסי ויאיא פטי בתוך דקה אחת (67) גמרה את המשחק עבור הירוקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully