וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוס 9, פרק 9: יובל נעים: "היה צריך להוריד להפועל תל אביב את כל הנקודות, לא רק תשע"

"זה קרב בין זבוב לפיל", "לא יודע מה ההרכב שלהם בכלל". הדוקו מינוס 9 קפץ לאשקלון כדי לבקר את יובל נעים ולשמוע ממנו פנינים לקראת משחק העונה שלו מול הפועל תל אביב בשבת

יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב זכתה בדאבל במאי 2010, אבל תהליך הידרדרות עצום ומלא בטעויות הביא אותה לפירוק, הורדת תשע נקודות ונפילה עד למקום האחרון בליגת העל. צוות וואלה! ספורט מלווה את המסע של האדומים, כל הדרך עד לירידת ליגה או להישארות משמחת.

בשבת האחרונה האדומים הפסידו 2:0 באשדוד, אבל למזלם העצום הפועל אשקלון - היריבה הישירה על הכרטיס לעונה נוספת בליגת העל - הפסידה בכפר סבא 1:0 והסטטוס קוו בתחתית נשמר.

בשבת הקרובה הפועל תל אביב תארח את אשקלון למשחק על כל הקופה. הפסד, והיא תרד לליגה השנייה - לראשונה מאז 1989. ניצחון, והגורל בידיה במחזור האחרון של העונה. ובפרק 9 של "מינוס 9", התלווינו הפעם למתנגד. או יותר נכון, למאמן המתנגד. ביקרנו את יובל נעים באימון הראשון לאחר ההפסד הכואב והמפתיע בכפר סבא, ולקראת אחד המשחקים הקריטיים בקריירה שלו. נעים שיתף בקשיים להירדם בלילה אחרי הפסדים, התייחס לסטיגמות המקצועיות עליו וטען שהעונה של הפועל תל אביב על מוסר התשלומים ולאחר הפירוק היה צריך להיות גדול יותר מהורדת תשע נקודות.

יוצר הסדרה: אורן יוסיפוביץ
עריכה: רן צימט
צילום: יוסי ציפקיס
סטילס: ברני ארדוב, קובי אליהו, יוסי ציפקיס
גרפיקה: אביחי ברוך
הפקה: מיה בנאי

לכל פרקי הסדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully