וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נכון לכרגע, וידיגאל וקרויף אמורים להמשיך במכבי תל אביב"

4.5.2017 / 13:35

מאמן הצהובים הצהיר כי יישאר, וגם על פי גורם בקבוצה זהו הכיוון, אך עתידו יוכרע סופית רק לאחר גמר הגביע. ההולנדי וגולדהאר יפגשו בקנדה וידונו על עתיד הקבוצה, סקאריונה צפוי לעזוב

צילום: קובי אליהו עריכה: מתן חדד

ג'ורדי קרויף צפוי להיעדר מערב הגאלה שתערוך הלילה (חמישי) מכבי תל אביב בשיתוף עם מנויי הקבוצה. זו השנה השלישית שמכבי תל אביב עורכת ערב כזה שמטרתו לגייס כספים לטובת פעילות צדקה. קרויף לא צפוי להספיק ולהגיע לארץ מאחר שהוא טס לקנדה לפגישה עם הבעלים מיטש גולדהאר. המנהל הספורטיבי רוצה לשמוע מה התכניות של גולדהאר לעונה הבאה וכיצד הוא רואה את מכבי תל אביב אחרי אובדן שתי האליפויות להפועל באר שבע.

מי שנמצא בארץ וצפוי לשאת דברים הערב הוא ג'ק אנגלידיס, נציגו של גולדהאר שגם הגיע הבוקר לאימון ונכח באסיפת הקבוצה שערך ליטו וידיגאל עם השחקנים. לא מעט מבאי האירוע הערב רוצים מן הסתם לשמוע על התכניות של מכבי תל אביב לעונה הקרובה, אבל ספק אם במכבי יערבבו בין הפן המקצועי לעניין הצדקה וההתנדבות ולכן לא בטוח שתהיה איזו כותרת גדולה במהלך הערב.

הבוקר, במסיבת העיתונאים שלו, אמר ליטו וידיגאל שהוא נשאר לעונה הבאה ויהיה מאמן מכבי תל אביב גם בהמשך. אירועי העבר במכבי תל אביב, כל שכן כשמדובר במאמנים זרים שאימנו את הקבוצה, מלמדים שגם אם וידיגאל אמר שהוא נשאר לא בטוח שזה יקרה. פטר בוס, סלאבישה יוקאנוביץ', פאקו אייסטרן ואחרים אמרו שהם נשארים ובסוף עזבו או שהעזיבו אותם, ולכן גם במקרה של וידיגאל העתיד עדיין לא ברור וזאת כאמור למרות שהוא היה מאוד נחרץ בדבריו הבוקר.

עוד בנושא

ליטו וידיגאל: "אני נשאר פה, יש לנו הרבה עבודה לקראת העונה הבאה"

שחקן גרנאדה, עומר אצילי. GettyImages
ילבש צהוב? עומר אצילי/GettyImages

גורם במכבי תל אביב אמר היום: "נכון לנקודת הזמן הזו, ליטו וידיגאל וג'ורדי קרויף אמורים להמשיך יחד במכבי תל אביב אבל בחיים שום דבר אינו בטוח במאה אחוז". לא מן הנמנע שבדיוק כמו שחקנים במכבי תל אביב שעדיין לא התקבלה החלטה לגביהם, גם וידיגאל תלוי במה שיעשה בגמר הגביע. הפסד של מכבי תל אביב לבני יהודה יתקבל בצורה מאוד קשה במועדון ובהחלט יכולה להיות השלכה בעקבות זאת על המשך דרכו של הפורטוגלי במועדון.

קרויף ירצה ודאי לקבל אור ירוק בקנדה לרכישת עומר אצילי מגראנדה וכן לחיזוק הקבוצה בשחקנים חדשים. למרות שהוא זכה לגישושים ממועדונים אחרים, קרוב לוודאי שהוא ירצה להישאר לעונה נוספת שתהיה הששית שלו במועדון. אוסקר סקאריונה המחזיק בחוזה של 900 אלף יורו נטו לעונה לא צפוי להמשיך גם כי מכבי תל אביב רוצה להיפרד ממנו וגם כי הוא עצמו רוצה לעזוב.

בכל הקשור למנכ"ל, תפקיד שלא אויש לאורך כל העונה האחרונה, ידוע שמתקיימים מגעים באחרונה עם מספר אנשים זרים המועמדים לתפקיד כאשר במכבי תל אביב מבינים שהיעדר מנכ"ל לאורך עונה שלמה היה עניין שגוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully