וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הבהירה בראיונות: רוצים להחתים את דוס סנטוס וקליין

4.5.2017 / 12:25

למועמדים לתפקיד המנהל הספורטיבי נמסר כי המגן והבלם בדרך, רובם אישרו כי לא תהיה מניעה לעסקה. במועדון הקפיאו בתגובה תכניות לגבי שחקנים נוספים. עוואד לקראת מכבי תל אביב: "נקווה לחגוג מול אצטדיון מלא", ואצק נפצע ובספק למשחק

שחקן מכבי חיפה, סאן מנחם, מול שחקן מכבי פתח תקוה, אליסון דוס סנטוס. אדריאן הרבשטיין
נתראה בשנה הבאה. דוס סנטוס/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה עדיין לא קיבלה החלטה לגבי המנהל הספורטיבי, אולם בראיונות שקיימה לתפקיד בימים האחרונים הציגה בפניהם את רשימת הרכש הזר לעונה הבאה – בלם מכבי פתח תקוה אליסון דוס סנטוס ומגן שטוטגרט פלוריאן קליין. יש לציין כי בשיחות הובהר למועמדים כי במידה ולא ירצו אחד מהשניים העניין לא יהווה בעיה, אך רובם אישרו כי אין כל מניעה להחתימם.

בשלב זה, במועדון עצרו את החיפושים אחר שחקנים זרים אחרים על מנת לאפשר למנהל הספורטיבי להביא שחקנים משלו תוך התייעצות עם גיא לוזון. במועדון אישרו כי נפגשו עם המועמד הספרדי בראוליו ואסקס שנמצא בדרכו לאוסאסונה. כמו כן, פיני זהבי הציע את פדרו פריירה הפורטוגלי, אך במועדון הסבירו: "עדיין לא קיבלנו החלטה. יש מספר מועמדים מובילים, ובקרוב נבחר את האיש המתאים".

בינתיים, קמיל ואצק נטש את האימון בשל מתיחה בשריר הירך האחורי, והוא נמצא בספק למפגש מול מכבי תל אביב ביום ראשון. מעבר לצ'כי, הירוקים מתכוננים למפגש גם ללא ניקיטה רוקאביציה, הולמאר אייולפסון ועומר דמארי הפצועים. עומרי גלזר, מוחמד עוואד, נטע לביא ושי בן דוד שהתאמנו השבוע במדי הנבחרת הצעירה יהיו כמובן בסגל.

עוד בנושא

מכבי חיפה מתכננת להעתיק את מחנה האימונים המסורתי לפולין
מכבי חיפה ממתינה למנהל הספורטיבי. אחד המועמדים: פדרו פריירה

יעקב שחר, הלוויית מאיר איינשטיין. ברני ארדוב
ממשיך לפעול. שחר/ברני ארדוב

מוחמד עוואד התייחס היום באתר הרשמי לזכייה של קבוצת הנוער באליפות ולמשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון הקרוב. "אנחנו מאוד שמחים על הזכיה, לכולם יש חלק בזה, לשחקנים ולצוות, כל אחד נתן את החלק שלו. דבר נוסף ולא פחות חשוב, זה ההשתלבות של השחקנים מהנוער בקבוצה הבוגרת.

"זה מעבר מרגש שכל אחד חולם עליו, להיות בנוער ורגע לאחר מכן בקבוצה הבוגרת, אנו שמחים מזה וגם יש את המשחק נגד מכבי תל אביב ומדובר במשהו מיוחד, מקווה שנחגוג מול אצטדיון מלא בקהל שלנו".

על הרגשתו אחרי השער הראשון בקבוצה הבוגרת: "הרגשה מעולה, חיכיתי לגול הזה זמן רב אבל לא צריך לעצור פה. אני חייב להמשיך לעבוד קשה באימונים ומקווה שאצליח להבקיע שערים נוספים.

"המשחקים נגד מכבי תל אביב הם תמיד מעניינים, יהיה משחק טוב. מדובר במפגשים מיוחדים ומקווה שיבוא קהל רב ונשמח את האוהדים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully