וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איליה נסטאסיה הורחק מווימבלדון, ותקף: "הם קטנוניים"

ראשי הטורניר ביטלו את ההזמנה המסורתית של הרומני ליציע הכבוד לאור התנהגותו בגביע הפדרציה במפגש מול בריטניה, נסטאסיה הגיב בכעס: "אולי זאת נקמה? לא אכפת לי. זה כנראה אומר שאנחנו הרומנים טמבלים"

רויטרס

בווידאו: נסטאסיה מקלל, מורחק וגורם לקונטה לבכות

איליה נסטאסיה תוקף את ראשי ווימבלדון ה"קטנוניים", אחרי שראשי טורניר הטניס בלונדון אסרו את כניסתו לתא הכבוד וביטלו את ההזמנה המסורתית לה זכה כשחקן עבר. איסור הכניסה לרומני נעשה בעקבות התנהגותו של הרומני בחודש שעבר במסגרת גביע הפדרציה, כשקפטן הנבחרת הרומנית הורחק אחרי שקילל את הבריטית ג'ו קונטה ואת מאמנת הנבחרת של בריטניה. יממה לפני כן עורר סערה כשנשאל על ההיריון של סרינה וויליאמס ואמר "מעניין אם ייצא לה תינוק שוקולד או חלב".

עוד בנושא

תקרית חמורה בפדרציה: איליה נסטאסיה קילל והורחק, קונטה בכתה וירדה מהמגרש
בעקבות התקרית: איליה נסטאסיה הושעה מיידית מכל אירוע של ה-ITF
סרינה וויליאמס תוקפת את איליה נסטאסיה: "אני לא פחדנית כמוך"
איליה וקוץ בה: ההתנהגות של איליה נסטאסיה מסכנת את המורשת שבנה

איליה נסטאסיה מורחק אחרי עימות עם ג'ו קנטה, גביע פדרציה, רומניה נגד בריטניה. רויטרס
התקרית, ההרחקה והעונש. נסטאסיה/רויטרס

פיליפ ברוק, יו"ר אול אינגלנד קלאב, חשף כי נסטאסיה, שחקן העבר המפורסם, "לא יקבל השנה את ההזמנה המסורתית", והרומני בן ה-70 לא איחר להגיב והגדיר את מקבלי ההחלטות "קטנוניים" וטען שהם מתייסים אליו כמו "טמבלים".

"תסתכלו על זה איך שאתם רוצים", אמר נסטאסיה, "אולי זו נקמה? לא אכפת לי. ב-1973, כשכל השחקנים עשו חרם וסירבו לשחק בווימבלדון ורק אני הסכמתי, זה לא נחשב? על זה הם לא חושבים?

"אבל אם רוצים להיות קטנוניים, אין לי מה לעשות. מה הקשר בין ווימבלדון למה שאמרתי על סרינה או להתמודדות ברומניה? אם הייתי עושה משהו מטופש בווימבלדון, הייתי מבין למה אני מושעה. אבל הפעם אני לא מבין. אם הם מרגישים שזה בסדר לאסור כניסה מאדם בן 71, זו בעיה שלהם. זה כנראה אומר שאנחנו הרומנים טמבלים. אחרת אני לא מבין את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully