וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטו וידיגאל: "אני נשאר פה, יש לנו הרבה עבודה לקראת העונה הבאה"

4.5.2017 / 10:50

רגע אחרי אובדן האליפות, מכבי תל אביב תנסה להתאושש מול מכבי חיפה. וידיגאל: "הליגה לא נגמרה. ננתח ונחשוב מה עשינו בעבר ומה אנחנו רוצים לעתיד". שוינפלד: "לא עוקב אחרי הפועל תל אביב"

צילום: קובי אליהו עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון. רגע אחרי שאיבדו באופן סופי את האליפות, עם הפסד ביתי כואב להפועל באר שבע, הצהובים רוצים להתאושש ולחזור למסלול הניצחונות, לקראת גמר הגביע שממתין להם בסיום העונה. ליטו וידיגאל, שהגיע עצבני וענה על השאלות בקוצר רוח, וארון שוינפלד דיברו על ההכנות.

"אנחנו לא חושבים על מה שקרה בעבר, אלא רק על העתיד", אמר וידיגאל בפתיחת דבריו, "יש לנו עוד משחקים לפנינו ויש לנו את הגביע, שאנחנו צריכים לקחת. השחקנים מקצוענים, תמיד נותנים הכל באימונים. לפעמים אנחנו טועים, אבל אלה החיים. הכי חשוב זה שכולם מסתכלים קדימה. הליגה לא נגמרה. היא נגמרת רק ב-25 במאי ויש לנו חוזה עד לסוף העונה. אחרי שתיגמר העונה נדבר, אבל כרגע יש לנו עבודה".

ליטו וידיגאל מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ליטו וידיגאל/קובי אליהו

"קל מאוד לבוא לכאן ולהתלונן על הכל, אבל אני לא כזה", הוסיף, "אנחנו לוקחים החלטות ביחד. נשב, ננתח את המצב ונחשוב מה עשינו בעבר ומה אנחנו רוצים לעתיד. במכבי, אנחנו חושבים כמו קבוצה".

על עתידו: "אני נשאר. תפסיקו עם זה, אין מה לדבר על זה כל כך הרבה. ברור שאני נפגש עם מיטש גולדהאר וג'ורדי קרויף, אבל אני לא צריך להגיד לכם על מה הפגישות. אני חוזר ואומר, אני נשאר כאן ויש לנו הרבה עבודה בעונה הבאה".

על מחזורי הסיום: "ברור שאנסה לנצל את ההזדמנות מעכשיו כדי לתת דקות לשחקנים שלא שיחקו יותר מדי, אבל בכל משחק אני רוצה להעמיד את ההרכב הכי תחרותי שלנו ולהשיג שלוש נקודות. המסר שאני מעביר לשחקנים שלי הוא שהם צריכים להגיע לאימונים כדי להשתפר לקראת העתיד. אנחנו עובדים מעכשיו על המשך הדרך, כדי שנהיה טובים יותר".

על דבריו של ג'ון אוגו, שניהל דיון עם אוהדי מכבי תל אביב בטוויטר מוקדם יותר השבוע: "אני מכבד את ג'ון אוגו, אבל לא חושב כמוהו ואני לא רוצה לדבר על הנושא הזה. לא אכפת לי מהנושא הזה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ארון שוינפלד שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ארון שוינפלד/קובי אליהו

ארון שוינפלד: "האם אשחק מול חיפה? זו החלטה של המאמן, מה שיקרה, יקרה. אנחנו משחקים בכל מיני שיטות, כמו הרבה מועדונים מודרניים בכדורגל. אני ורסטילי ופתוח לכל מיני אפשרויות. מה שיהיה, בסדר מבחינתי. אנחנו מרוכזים בניסיון לנצח את המשחקים הבאים וכל מי שרוצה לדבר יכול להגיד מה שהוא רוצה".

על מצבה של האקסית, הפועל תל אביב: "יש לי חברים בהפועל תל אביב, אבל אני לא עוקב אחריהם. זה לא חלק מהחיים שלי ולא ממש רלוונטי עבורי כרגע".

על דקות המשחק שמקבל: "בישראל רוב הקבוצות משחקות עם חלוץ אחד ובעמדה שלי אני יודע שהתחרות קשה. התמודדתי עם זה בעבר בארצות הברית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully