וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הציעה לצ'אבי לאמן את קבוצת המילואים, הקשר סירב

הקטלאנים ניסו להחזיר הביתה את אגדת העבר, במקומו של המאמן הנוכחי ג'רארד לופס שמצוי ביחסים רעים עם לואיס אנריקה. צ'אבי הודיע כי הוא עוד לא מוכן לחזור ונוח לו בקטאר בינתיים

one

בברצלונה ממשיכים לחפש מאמן לעונה הבאה, אבל נראה שלא רק הקבוצה הבכירה של המועדון עומדת לעבור שינוי, אלא גם ברצלונה ב'. ב"רדיו קטאלוניה" דווח כי בארסה פנתה לאגדת העבר שלה, צ'אבי, בתקווה שייקח את תפקיד מאמן קבוצת המילואים, אולם הוא סירב.

המאמן הנוכחי של בארסה ב' הוא ג'רארד לופס. היחסים בין לואיס אנריקה ללופס קרירים עד לא קיימים והשניים לא ממש מדברים, מה שהוביל את לואיס אנריקה לתת אור ירוק למהלך מבחינתו, אלא שצ'אבי הודיע כי הוא לא מרגיש שהרגע הנכון עבורו לחזור כבר הגיע וכי הוא מרגיש מאוד בנוח בקטאר, שם הוא משחק מאז שעזב את ברצלונה.

עוד בנושא:

בספרד טוענים: דייגו קוסטה חתם על הסכם ראשוני מול טיאנג'ין מסין

שחקן ברצלונה, צ'אבי. GettyImages
עוד לא רוצה לחזור. צ'אבי/GettyImages

בינתיים, רונלד קומאן התראיין ל"ספורט" הקטלאני ובאופן לא מפתיע אמר: "החלום הוא לאמן את ברצלונה יום אחד. אני שמח שחושבים עליי כמועמד ראוי לתפקיד. כל העולם יודע שהלב שלי שייך לבארסה ושאני אוהב את המועדון. אבל כרגע אני מחויב לאברטון. חלום אחר הוא לאמן את נבחרת הולנד".

ומה לגבי היריבה הגדולה? "אף פעם לא אאמן את ריאל מדריד. זה בלתי אפשרי מבחינתי. אני מכבד אותם מאוד, אבל אני יותר מדי קשור לבארסה ולהיסטוריה שלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully