וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ההסתבכות הגדולה של אגדת כדורסל הרחוב

פליי וויליאמס, שנחשב לדמות מיתולוגית בארה"ב, הפך לשליט של אימפריית סמים ונתפס על ידי המשטרה. וגם: אוהדי ריאל מדריד התפרעו בניסיון להשיג חתימה של רונאלדו, חאמס כבש שער גדול באימון

one

אגדת כדורסל הרחוב הסתבך בגדול

פליי וויליאמס נחשב לאחד משחקני כדורסל הרחוב המיתולוגיים ביותר בתולדות ארצות הברית. ב-1978 קלע 100 נקודות במשחק אחד, ברזומה שלו גם קדנציה קצרה בליגת ה-ABA, אך את שמו הוא הרוויח בעיקר, כאמור, מהרחובות - בעיקר אלה של ניו יורק. היום טוענים בארצות הברית שהוא נעצר באותה ניו יורק, לאחר שהפך לשליט של אימפריית הרואין שגלגלה כ-20 מיליון דולר. וויליאמס בן ה-64 מואשם בעשרה סעיפים שונים, לאחר שבפשיטה של המשטרה נמצאו בין היתר 2 קילו הרואין, 180 אלף דולר במזומן ומספר כלי נשק.

טירוף כריסטיאנו רונאלדו שובר שיאים

אחרי השלושער בחצי גמר ליגת האלופות, כולם רוצים עוד יותר להתקרב לכוכב ריאל מדריד - נשים, ילדים, תינוקות. באימון האחרון של הבלאנקוס זה גרם למהומה לא קטנה:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו בגולאסו של חאמס רודריגס באימון ריאל מדריד

משחק מכור או השער העצמי הכי נורא אי פעם?

באוקראינה תוהים מה בדיוק קרה במפגש הליגה השנייה בו ניצחה אובולון ברובאר 0:1 את בוקובינה. בדקה ה-87 כבש מגן בוקובינה, איגור בויצ'וק, את מה שאפשר להגדיר במקרה הטוב כשער העצמי הכי מטופש שנראה ובמקרה הפחות טוב, כשער שמריח רע מאוד.

הדוגמנית הארגנטינאית שתסבך את רונאלדו?

מריה סול פרס היא דוגמנית ומגישת טלוויזיה. בעבר עלו טענות על קשר רומנטי בינה לבין כוכב ריאל מדריד, אולם כעת היא עלולה להכניס אותו לבעיה. פרס פרסמה סרטון וידיאו בשידור חי ברשתות החברתיות ולאחר מכן התגאתה בטוויטר בכך שרונאלדו צפה בו. אלה שגולשים מהירים הצביעו על כך שאם הסרטון שודר בארגנטינה בשעות הערב, הרי שבספרד כבר היה מאוחר בלילה, ערב המשחק מול אתלטיקו בחצי גמר הצ'מפיונס. רונאלדו כבש שלושער אומנם, אבל האם הוא לא אמור לנוח בשעות כאלה? ומה תגיד בת הזוג הנוכחית שלו, ג'ורג'ינה רודריגס, על הקשר המחודש עם סול פרס?

מסי חשף: הבן שלי לא אוהב כדורגל

בראיון לתכנית טלוויזיה באורוגוואי סיפר הפרעוש על בנו הבכור טיאגו בן ה-4: "הוא לא ממש אוהב כדורגל. הוא הולך רק כי בנחמין, הבן של לואיס סוארס, הולך ועוד כמה ילדים מהגן שלו הולכים. אבל הוא לא ממש נהנה. הוא לא כמו הילד של סוארס, שכל היום משחק בכדור".

בעורף האויב: אוהדת ברצלונה מתגרה באוהדי ריאל אחרי חצי גמר הצ'מפיונס עם החולצה של מסי והחגיגה מהקלאסיקו. זה כמעט נגמר ברע

אחיו של רונאלדו והחברים חוגגים איתו את השלושער מול אתלטיקו

לוחם MMA מחסל מאסטר טאי צ'י תוך 10 שניות

פיטר קראוץ' במצב רוח טוב

הבחור הזה מעביר לאנשים רנדומליים את הכדור בין הרגליים

בסטיאן שווינשטייגר זכה להגיש את ההגשה הראשונה במשחק של אלופת ה-MLB, שיקגו קאבס

מה תגידו על הילד הזה, שמשחק בייסבול עם יד אחת?

איזה סוגי שחקנים אפשר למצוא בחדר הלבשה לפני משחק NFL?

כוכב הפוטבול הוותיק ג'יימס האריסון תמיד מתאמן בצורה משונה

ראסל ווסטברוק עם הטריק הכי ישן בספר: "יש לה יומולדת, תביאו עוגה בחינם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully