וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "צריכים להשלים את המשימה, אני פה כדי לשמח את הקהל"

מאמן בית"ר ירושלים לקראת המשחק בעכו מול בני סכנין: "הרדיוס לא טוב לשני הצדדים". על יחס האוהדים: "אחד הדברים המרגשים שקרו לי בכדורגל", על באר שבע: "עושים שם דברים מדהימים"

צילום: רוני כנפו עריכה: מתן חדד

בית"ר ירושלים קיימה הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים, לקראת המשחק מול בני סכנין ביום שבת. המשחק ייערך בעכו, בשל עונש רדיוס שהוטל על הקבוצה מהמגזר. הירושלמים ינסו להשיג ניצחון שלישי ברציפות, שיקרב אותם לסיום העונה במקום השלישי. המאמן שרון מימר סיפר על ההכנות לקראת הישורת האחרונה של העונה.

"יש לנו משחקים אחרונים כדי להשלים את המשימה", אמר מימר, "ננסה להמשיך במומנטום ולהביא את הנקודות שאנחנו צריכים. הרדיוס לא טוב לאף אחד. מצד אחד, זה לא המגרש הביתי שלהם, אבל האוהדים שלנו לא יהיו איתנו. מקווה שהשחקנים יבואו מוכנים כמו בתקופה האחרונה. זה כבר לא המשחק הראשון שלי נגד סכנין, כבר ניצחתי פעמיים, מה שעומד לנגד עינינו זה המקום השלישי, סכנין זה רק משחק בדרך. אני בסך הכול מסיים עכשיו שנה שלישית כמאמן ראשי, בית"ר זה מועדון גדול ופסגת הקריירה, אם נצליח להגיע לאירופה כמובן שאשמח".

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר. רוני כנפו
שרון מימר/רוני כנפו

על יחס הקהל אחרי הניצחון על מכבי חיפה: "זה היה אחד הדברים המרגשים שקרו לי בכדורגל, אני פה כדי לשמח את הקהל. אני שמח שאנחנו מצליחים והאוהדים מעריכים את זה. ידעתי מה הדי אן איי של המועדון כשהגעתי, ידעתי מה הקהל רוצה ודורש, ואני שמח שאנחנו עומדים בזה".

על המשך דרכו בקבוצה: "הפיתרון יימצא בקרוב, מערכת היחסים ביני לבין טביב טובה מאוד, אני מניח שנתקדם ברגע שנשלים את המשימה. יש פה בסיס שחקנים לא טוב, אלא מצוין, שיכול לקחת את הקבוצה להישגים. לא הכל תלוי בבי"תר אבל טביב עושה מאמצים להשאיר את כולם".

על האקסיות, הפועל באר שבע והפועל כפר סבא: "מאחל לבאר שבע כל הכבוד, עושים שם דברים מדהימים ואני שמח בשבילם. נהניתי לעבוד שם. צר לי על כפר סבא ומקווה שלא יירדו, אבל אני מתרכז רק בבית"ר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully